Nej hvor PINLIGT!! (Lidt langt) Nej hvor PINLIGT!! (Lidt langt)
Mig og Freya var ude at gå en laaaaang tur, og kastede bold, og det var gået så godt, men lige pludselig lander denne her bold altså i en aflukket have .. og jeg var i tvivl om hvilken have det var.. Freya havde set den var røget derind, så hun prøvede ihærdigt at kravle ind i haven.. haha ..
men blev så enig med mig selv om hvilken have det var og gik hen og bankede på deres hovededør. Heldigvis var det en super sød dame der åbnede..
hun går så ud og kigger efter den. men den ligger LIGE på den anden side af hegnet.. så gik hun ind til naboen for at ringe på, men hun åbnede først 10min efter da vi have fundet den..
men hun fik så heldigvis sin mand til at få fat i bolden for der var et hul mellem deres hegn..
men NØØØØØJ det var PINLIGT !!! men Freya eeeelsker den bold hva gør man ikke for din bette
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 215
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.393
dec 2008
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Der blev spurgt efter dig i en tråd i går, men jeg kunne ikke huske dit "nye" brugernavn...*SS*
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.393
Jeg har også en boldoman vapper. Det er gået ud over ikke så få af naboens ungers bolde ... Kia tror at hvis bolden befinder sig i hendes have, selvom den kommer flyvende fra oven, jah så er det hendes :o)
Hun var bare ikke så stolt da der landede en kæmpe badebold i haven i sommers. Nøj hvor var hun vred. For hvad f... var dog det for en kæmpe bold? Så hun rørte den ikke. Gøede bare af den. Så ungerne fik for 1. gang en af deres bolde helskindede tilbage :o)
dec 2008
Camilla: Jaa. han solgte ham, men tog ham tilbage, fordi de behandlede ham meget skidt
dec 2008
Hvorfor blev der spurgt efter mig ? har jeg lavet ballade ?? GG
Sanne: Hahahaa...jeg kan lige se det for mig ! Freya ville også gø af sådan en kæmpe bold tror jeg
dec 2008
Nej hvor PINLIGT!! (Lidt langt)