263 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ser jeg min hund igen?? Ser jeg min hund igen??

Ja det er jeg da begyndt at overveje lidt!!! Var hjemme og spise hos min mor i går med begge hunde, men endte med at tage hjem med Gizmo alene da min mor ville låne Fluffy natten over.. Hun skulle så komme med hende her til morgen men nej ingen mor eller hund!!!
Jeg har så ringet et par gange for at høre hvornår hun kom med hende og svaret var når jeg bliver træt af hende!!!! *GG* Så ringede hun for ca.20 min siden og sagde at det blev i hvert fald ikke idag og så måtte vi jo se om det belv i morgen....

Så det ser ud til at Fluffy er kommet på vinter ferie hos min mor på ubestemt tid!!!!!!!
Men det er okay Fluffy og min mors hund leger godt sammen og Gizmo nyder freden uden en stor "lillesøster" der hænger i hans øre hele tiden....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ser jeg min hund igen??
  • #1   7. jan 2006 Hi Hi - Fluffy er kidnappet!!

Ej hun har det jo sikkert som blommen i et æg ; )

• #2   7. jan 2006 Det er dejligt at din mor er så glad for Fluffy :0) Synes det er dejligt når folk er glade ved ens hund !

Min mor er bestemt heller ikke glad for at aflevere Joker igen når vi har været på besøg i en weekend eller lign. *S* -Men desværre for hende kan jeg ikke så godt undvære min Joker ;0)

• #3   7. jan 2006 Nicola det har hun uden tvivl... hun ligger i arm med min mor og bliver snot forkælet og lære en masse ting man ikke må her hjemme.... Og Gizmo hygger sig helt vildt han render og leger med boldt i stuen det kan han nemlig ikke når hun er her får hun stjæler alt fra ham...

• #4   7. jan 2006 June sådan har jeg det med Gizmo men han var her jo også først... Fluffy elsker min mor ligeså meget som hun elsker mig måske mere.. *LoooL*

• #5   7. jan 2006 Mine forældre ville også gerne ha' Nicki hos sig hele tiden hvis det stod til dem, men der sætter jeg så grænsen. Men de har ham tit, og ser ham dagligt, vi bor jo i samme opgang med mine forældre, så de klager ikke

• #6   7. jan 2006 Har også sagt til dem de skulle få sig en Nicki Hvalp når han nu skal være far ( regner med en parring i marts mdr ), men det vil de heller ikke, de siger de har Nicki

• #7   7. jan 2006 Nadja *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Det er så det man kalder et ambivalent forhold smiley
    Mor og søn-agtigt forhold fristes jeg til at sige , hihi....!

• #8   7. jan 2006 Gilbert ville ønske at han kunne komme lidt på ferie *gg*

• #9   7. jan 2006 June han er da min lille dreng og jeg kan altså ikke sove når han ikke er her... det er jo derfor jeg ikke har været på ferie siden jeg fik ham.... *LoooL* Ej jeg elsker da også Fluffy højt og vil ikke af med hende men Gizmo har nu en særlig plads i mit hjerte... og han kan heller ikke undvære mig, den ene nat han sov hos min mor sammen med Fluffy da min kat blev kastereret havde han hylet hele natten og da jeg kom næste dag kastede han sig i armene på mig og han veg ikke fra min side i 3 uger og ville bestemt ikke hilse på min mor i lang tid (tænk hvis hun tog ham med igen!!)

• #10   7. jan 2006 Belinda Her er det Gizmo der ønsker Fluffy kommer på ferie... De hvalpe kan være lidt hårde ved de voksne drenge!!!

• #11   7. jan 2006 Nu vil jeg hoppe lidt ned i sofaen og hygge med Gizmo... Kan høre han stadig render rundt med bolden!!!

• #12   7. jan 2006 Nadja - Det lyder som om at du har "ødelagt" din Gizmo som jeg har "ødelagt" min Jokes *GGG*
    Kan sgu heller ikke sove uden min stooooooore "vagthund" til at holde øje :0) Selvom at han er det man kalder en vaskeægte tøffelhelt - det er i hvertfald ikke ham som går forrest hvis der er nogle "uhyggelige" lyde, så sender han gerne sin lillesøster ud (fransk bulldog), hehe... Så kan han jo gemme sig bag hende hvis der er noget farligt bag hjørnet *LOOOL*

• #13   7. jan 2006 Ja, men Gilbert ville også synes at det var fint, at Binka kom på ferie ;o)

Hav en god aften :o)

• #14   8. jan 2006 June det lyder som om Joker er lige som Gizmo her er det også Fluffy der går først hvis der er noget farlig forude!!! Han er en rigtig KYLLING.... *LoooL*

Kommentér på:
Ser jeg min hund igen??

Annonce