818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tegneprogram Volito2 - hjælp Tegneprogram Volito2 - hjælp

Hej med jer

Jeg har i julegave fået et tegnebrædt/program fra Wacom - Volito2.
Jeg har installerete de to cd'ere der fulgte med og jeg vil så gerne prøve at lave det, som så mange andre laver herinde - nemlig at lave et "maleri" af mine hunde.

Er der nogen der ved hvordan man gør det? For jeg kan nemlig ikke finde ud af det plus at jeg vist er et regulært fjols til at styre pennen LooooL - men jeg håber at øvelse gør mester ;o)

Men lige nu og her er det bare om, hvordan pokker jeg kommer hen til det punkt, hvor jeg kan gøre lidt ved et foto.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegneprogram Volito2 - hjælp
  • #1   27. dec 2008 Prøv at sprøg i gruppen kreative smiley

• #2   27. dec 2008 Tyson-Draco - kendte slet ikke til denne gruppe, men en overvejelse værd. Ser dog lige om nogle af gruppens medlemmer måske ser dette, og så svarer mig her først :o) Mange tak.

Kan i øvrigt tilføjge at på æsken står der:
    Inklusiv ArtRage2, Photo Impact og JustWrite Office software og det eneste jeg har kunnet finde er Photo Impact og så noget der hedder Tablet pc og pen.

• #3   27. dec 2008 lige et link til gruppen smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=572

• #4   27. dec 2008 øh så vidt jeg kan greje, så er volito ikke mærket på et tegneprogram, så måske du skal hitte ud af hvilket tegneprogram der er fulgt med, og så spørge specifikt på det?

• #5   27. dec 2008 Hihi jeg har også lige fået den udgave og med photoimpact 11 SR og jeg fatter også HAT af hvodan man gør..ss....Meen jeg håber at hitte rundt i det hele, han ad vejen ;o)

• #6   27. dec 2008 jeg har så selv aldrig spyttet 2 sekunder efter de programmer der følger med.. som regel er det altid nogen outdatede versioner alligevel.. plus at intet kan erstatte mit photoshop.

• #7   27. dec 2008 photoimpact er jordens bedste program...........så bare se at få det installeret...........:O) der er rammer, stjerner, lyn, kugler...osv- man kan bue, bøje, knække tekst plus gøre den gennemsigtig, guld, sølv og alt mulig..........man ka lave banner, logoer, iconer i et snuptag.........og arbejde i lay og downloade plugins.......:O)

• #8   27. dec 2008 **Det Lille Blå Lyn & Den Sorte Banditræv's moar * - jamen jeg har fået det installeret, desværre forstår jeg dårligt hvordan jeg skal begynde da jeg ikke helt forstår de eng. ord og begreber smiley

Men det lyder jo så fedt alt det du skriver om, lige sådan et program jeg ville elske at bruge - kunne jeg dog bare hitte rundt i det..

• #9   27. dec 2008 Godt at høre Karina - for jeg fatter heller ikke ret meget. Jeg har fået lavet en fin tingest med blomster og frugter hist og pist og sat et af mine egne fotos ind i midten, men det der med at male det op, sådan at det ser mere "malerisk" ud, der er jeg stået af.
    Men jo jeg har også fået pakken fra Bilka med Photo Impact 11 o.s.v. - men har lige endvidere lavet en gratis download af et andet program, som jeg har fået at vide er nemmere og det tror jeg lige jeg kigger på også. Linket kommer her og der er nogle gode vejledninger til hvordan man downloader etc.

www.pensionistedb.dk

Jeg er førtidspensionist, så jeg kan jo uden skam bruge siden he he he

• #10   27. dec 2008 Kirsten - MODTAGER UDFORD. FRA ALLE - photofilter har jeg allerede og kan kun varmt anbefale det til alle, men ingen tvivl om, at det andet kan langt flere ting mht. "sjov og ballade"..ss....

Jeg har selv lige siddet og nørklet med det og kan godt se, at det kan nogle ting som photofilter ikke kan - så til sammen er de vel nærmest perfekte..ss.....

• #11   27. dec 2008 Kirsten, den nemme måde at lave maleri på er at smugde et fotografi ........du åbner et foto og gemmer det som nymotiv. Derefter vælger du finger-toolen og køre i pelsretningen, hele vejen rundt...

du kan evt. prøve med forskeellige "tryk" tror vist at tallet skal stå på 65 (level) størrelsen må du prøve dig frem til og softnes er lig 100.

finger-toolen finder du i venstre side den fjerde tool.....efter crope-toolen

go fornøjelse.

ps. jeg bruger selv photoshop element og laver det helt anderledes........men ovenstående skulle være lige til at gå til.......:O)

• #12   27. dec 2008 tusind mange gange tak :o)

• #13   27. dec 2008 så lidt.............:O)

Kommentér på:
Tegneprogram Volito2 - hjælp

Annonce