{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædelig jul til jer alle!!
  • #1   17. dec 2008 er slet slet ikke i julestemning - men håber det kommer efter akoya er kommet hjem -- men idag er jeg bare gnaven - sidder og skal til at tage mig sammen til at ordne hegn da pingeling har fundt ud af at klatre over skrænten og over til naboen (der er altså langt over) og nu er han begyndt at tage monty den bandit med. men det pisser ned og jeg gider ikke

• #3   17. dec 2008 Du er bestemt ikke den eneste Gitte ;-D Jeg er også i julestemning, og kan slet ikke vente til det bliver den 24.. Herhjemme kører anlæget med høj julemusik, og så skal jeg have pakket gaver ind i dag.. super hygge smiley
    Juletræet har vi også allerede sat op - bare fordi man ikke skal holde jul hjemme hos sig selv, kan man jo godt gå og beundre og glæde sig over det flotte pyntede juletræ *s*

Rigtig glædelig jul til jer alle sammen..

• #4   17. dec 2008 helt sikkert EPO, vi køber også et træ nu her selvom vi ikke skal være hjemme juleaften. vi skal lave havdregrynskugler i aften og høre julemusik. tror jeg driver manden til vanvid hihi!

Kommentér på:
Glædelig jul til jer alle!!

Annonce