{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Nogen der kender et godt sted og søge {{forumTopicSubject}}

Bolig til leje????????????

Vi står i en rigtig dårlig situation, måske også lidt vores egen skyld, men vi havde ikke regnet med at miste min mands far, min svigerfar på så kort tid.

Vi flyttede fra Glostrup til Kulhuse på sjælland, så vi boede tættere på min svigerfar. Dette var hans ønske. Og vi havde også ønsket os et hus med have. Jeg var skeptisk i starten men min mand og hans far ville gerne, så jeg gav efter for min mands ønske.
Vi flyttede der op i oktober i '07. I år på min fødselsdag finder vi min svigerfar liggende død i hans hjem.

Min svigerfar lagde udbetalingen og skrev sig på skødet, men det var meningen han ville testamentere dette hus til os, og vi lavede en afdragsordning, så det var os der skulle betale for selve indskuddet. Men nu står vi I de situation, at han ikke nåede at lave et testamente. Min mand har en storesøster og en storebror, storebroren er hans bedste ven og ingen problemer med ham men søsteren er en anden boldgade. Hun tror der er den største formue og hente på hendes fars død, MEN det er der bare ikke der er mere gæld end der er nogen formue at arve.

Vi står snart uden tag på hovedet og derfor er jeg gået i gang med lys og lygte på at lede efter et sted vi kan få lov til at bo, og håbede lidt at der var nogen herinde der kunne give deres besyv med nogen gode råd. Alt er velkomment.

På forhånd tak.

Vi har en nødløsning og det er vores Campingvogn, som jeg var så snarlig på vi købte sidste år.

Undskyld det blev lidt langt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kender et godt sted og søge
Kommentér på:
Nogen der kender et godt sted og søge

Annonce