{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julekonfekt
  • #1   16. dec 2008 Du har helt klart gemt at købe det der kokusmarcipan noget... Det smager skøøøøøønt!

• #2   16. dec 2008 kokusmel har jeg kan det ikke bruges

• #3   16. dec 2008 Jeg laver nogle rigtig lækre nougattern:

Tager hakkede hasselnøder og sukker, sukkeret skal lige smelte på panden ligesom til brune kartofler, så kommer jeg de hakkede nødder i og rører godt rundt, så det hele bliver varmet.
    Hælder nøddekrokanten op på bagepapir
    Tager blød nougat som jeg varmer let i micro eller vandbad (man kan også bare røre det til det bliver blødt) blander nøddemix i og hælder det i små forme eller på et stukke bagepapir som kommes i køleskabet til det er stift. Skær ti tern og overtræk med mørk chokolade.

Nøddemixet kan også bruges sammen med marcipan, eller bare som drys på marcipanstykker med chokoladeovertræk.

• #5   16. dec 2008 måske kan det bruges :o)

Jeg brugte det der kokosfyld og så havde jeg gang i chokoladesmelteren :o) Både med hvid chokolade og almindelig lys chokolade.

• #6   16. dec 2008 Min mor laver noget vi kalder voksen konfekt. det er fordi der er rom i..

Det er figner der bliver hakket i enten en blender eller en kødhakke, så skal de lægges i lidt rom. Fignerne blandes med marcipan og hvis det skal være lidt ekstre lækkert så blander man knust daim i også.. det rulles så til en slank pølse, der skal man bruge lidt flormelis så det ikke klistre så meget. man smelter en masse mørk chokolade og pensler så pølsen så den er helt dækket og så kommer man valnødder på toppen ladet det hele tørre lidt og så skærer man det i skiver, det er nok klogt at komme lidt madpapir imellem når det skal opbevares.

Det smager fantastisk og er et kæmpe hit i vores familie....

• #7   16. dec 2008 det lyder godt vil prøve mig frem gode idder i er kommet med fik nemlig en chokoladesmelter sidste år er ikke en ørn til der slags men som sagt vil prøve har købt ind som en konditor el. hva det nu er hi hi

• #8   16. dec 2008 mandau det lyder lækkert

• #9   16. dec 2008 Jytte. Det smager fantastisk også fordi det ikker er alt for sødt...

Kommentér på:
julekonfekt

Annonce