551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvorfor LAV?? Hvorfor LAV??

Hej alle sammen!!
vil gerne vide hvorfor man kan stemme LAV??
men hvis ikke man kunne ville middel jo bare
være som lav... men er det ikke ret flad at få en lav?? har selv givet ca 2 lave... den ene er en ´´ hævn-lav!!´´ har også fortrudt de 2 bedømelser..
jeg blir da ked af det når jeg får en lav... jeg elsker min hund og selv om billederne ikke er så gode er hun aligevel X-TRA HØJ for mig..
vil lige sige at hvis man aligevel vil give en lav kan man så ikk lade være med at bedømme hunden??
hvad synes i??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor LAV??
  • #1   4. jan 2006 Du kan sagtens slette de bedømmelser som du har fortrudt at have givet :o)

• #2   4. jan 2006 Tja forstår heller ikke rigtig hvordan man kan få sig selv til at give lav.. Hvis man ikke kan lide hunden, så lad da være med at stemme på den smiley

• #3   4. jan 2006 Jonas - enig, fatter heller ikke hvorfor ,folk ikke hopper vide, til en anden hund, de bedre kan li....! der er trods alt ca 4000 og vælge i mellem .... og jeg har endnu ikke set, nogen der har givet mere en ca 1500 stemmer ..

• #5   4. jan 2006 Af samme grund har jeg valgt ikke at give og modtage bedømmelser

• #6   4. jan 2006 Er enig med mange af jer, vores hunde er jo klart vores ømme punkter, vi elsker dem over alt på jorden, og de er vores bedste venner !
    Hvis der var nogen der gav mine hunde lav, ved jeg ikke om jeg ville høvne mig ? Men jeg ville ihvertfald spørge personen om hvorfor han/hun har givet en af mine to dejlige hunde lav ?

Men ja, hvorfor kan folk ikke bare springe videre hvis der er en hund de ikke kan li ?

Er næsten lige kommet her ind, og kan forstå at der har været et andet slags bedømmelses system ?
    Hvordan funkede det ?

• #7   4. jan 2006 Jonas s --> Hørt! :o)

• #8   4. jan 2006 det er jo smag og behag !
    nogle kan sådan en slags og en anden kan li en andenn slags hund.
    så det der bedømmelse's system er noget underligt noget.

• #9   4. jan 2006 Da hundene jo er totalt græsk katolsk med det der fjollede point giveri, bruger jeg det (Heldigvis sjældent), til at give min mening til kende. Bruger det til f. eks at fortælle en hundeejer min mening om hale og ørekupering. Er muskelhundene ørekuperede, og jeg kan se at de er fra et land i uha-uha, så falder der en lav. Sidst jeg brugte det, var en hvalp på 9 mdr. med helt ny opererede ører.Det er noget helt uacceptabelt og hunden så ud som om det var gjort på et køkkenbord i en brandert med en sløv trækniv.
    Sådan er det. Og de point jeg får, læser jeg ikke.

• #10   4. jan 2006 men er det ikke også det samme hvis en der har en lille hund udfordrer en der har en stor? eller en der har en ung der udfordre en gammel?? der er jo forskel på hunde!!
    jeg kan både lide store muskuløse hund og små søde hunde!! men syns ikke helt at man ka sammeligne de forskellige racer i et point-system??? eller hvad???

Kommentér på:
Hvorfor LAV??

Annonce