765 visninger
|
Oprettet:
Say what?! {{forumTopicSubject}}
Er lige blevet ringet op af en Marianne - hørte ikke om hvor hun var fra desværre, som lykønsker mig med at have fået kennelnavn i sommers og begynder at stille spørgsmål omkring hvad det var for nogle hunde jeg havde og hvordan jeg aktiverede dem osv?!
Kan det passe hun måske er fra DKK og kan det passe de ringer sådan ud når man har fået kennelnavn og så over et halvt år efter først? Blev helt paf og forundret over hun ringede..
Når jeg søger på nummeret hun ringede fra, kommer der bare en adresse frem på en privatperson i Toftlund?
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Du må havde skrevet det om din kennel et sted. Og hvis du har din adresse oplyst kan de jo få fat i dit nummer.
Min mand blev en dag ringet op af en hvalpekøber, WHAT ?
Jeg snakkede med personen og spurte hvor han havde dette nummer fra. Han svarede at han havde taget min adresse på min hjemmeside og søgt på de gule sider og så poppede der et nummer frem.
(der er jo nok en grund til at mit telefon nummer ikke står på min hjemmesiden) Kan ikke forstå personen ikke skrev en mail når det er den måde man ønsker at blive kontaktet på. Så kan man jo selv udveksle telefon numre.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.539
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.342
Say what?!