329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Godmorgen:-) Godmorgen:-)

Hvad skal I så i dag?

Vi skulle have været på gå/legetur i dag, men da Luna lige fik skrabet noget af sin ene trædepude i går, skal vi ikke afsted alligevel..

Så nu får Luna en ordentlig lur på nogle timer, mens jeg tager til Næstved og glor på retrievere *GG*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen:-)
  • #1   7. dec 2008 Lidt ud os ose og købt de sidste gaver. Hvis vejret arter sig skal hunden fotograferes til julekort og ellers står den på afslapning

• #2   7. dec 2008 Her skal der vist ordnes lidt i hjemmet. Trænger til at blive ryddet lidt op og gjort rent. Vasketøjet skal jo også vaskes. Der skal leges med børnene og for hundenes vedkomne skal vi på boldbanen og lege lidt med bold. Det bliver ikke til det vildt store for hundene idag da Cassie er sløj og Kaplan desværre tog sig noget af en tur igår da han af en eller anden årsag pludeselig stak af og løb rigtig langt, men kom da heldigvis tilbage efter et kvarter, men hold kæft hvor blev jeg bange. Han kender nemlig ikke det område , men det gør han så nu smiley

• #3   7. dec 2008 Vi skal til afslutning på DKK's unghunde-trænings-hold ;o) her kl. 10:00 :o) Regner med at tage en lille tur i Aalborg Zoo bagefter med Bølle... Men kommer lidt an på vejr osv...

Resten af dagen skal vist bare stå på hygge - vi har ikke rigtig nogle planer nemlig...

Kender i nogle gode film som går i biffen for tiden? Manden kom hjem med 2 biletter til biffen, og jeg skal så vælge film - aner ikke hvad der går :s

God søndag allesammen!

• #4   7. dec 2008 Nej, jeg er vist ikke ret populær *GG* Men altså.. Jeg kommer garanteret hjem med guffer, så mon ikke, jeg bliver et hit?

Jeg er ikke begyndt på gaver endnu:-) Jeg skal kun købe til 7 mennesker og har kun fået ønskeseddel fra 1. Så det er let.. Får jeg ikke fra stedsøskende, så får de gavekort til Fona, slut færdig.

Aj for pokker Luise!!!!! Er han helt okay?

• #5   7. dec 2008 Jeanette
    jeg tror han er okay, han var vist bare lidt træt bagefter. Derfor tager vi det også lidt stille og roligt idag så jeg lige kan obsevere ham. Det er jo lidt svært med en border for de viser ikke lige sådan tegn på små skader. De okser bare der ud af. Men jeg har sku aldrig prøvet at stå og kalde så meget på en hund der slet ikke hørte mig, og især når jeg stod med Cassie i snor (havde heldigvis lige fået sat den på hende, ellers var de nok begge løbet og ikke kommet tilbage) og han lyster sgu ellers rigtig godt. Tror han fik færten af en hare

• #6   7. dec 2008 skal træne kl 10 smiley

• #7   7. dec 2008 Puha ja det må være skræmmende.. Jeg har oplevet en snert af det..

Jeg var herovre på marken bagved og gå med en veninde og hendes lab.. LIge pludselig tog fanden ved Trunte, hun fik fært af en hare og indledte jagten.. Henover befærdet vej, som heldigvis var tom lige da hun krydsede.. Ovre på den anden side mistede hun færten og stoppede heldigvis og ventede på at en bil passerede og kom tilbage.. Der stod vi to mennesker og galede på hende i ti minutter

Aj det var sgu skræmmende.. Og man står bare der og panikker lidt.. Kræet har lukket totalt af for alt andet end fokus på byttet

• #8   7. dec 2008 Min store skræk var motervejem der ikke ligger så langt derfra og lige pludeselig kunne jeg ikke se hvad vej han løb. Det var jo desværre lidt mørkt og han løb mod roskilde til at starte med. Men han var så bare løbet til Marbjerg ca et par kilometer men tænkte kun på hvornår der kom nogle bremselyde og et ordentligt bump

• #9   7. dec 2008 Ja:-( Men godt han kom tilbage igen

• #10   7. dec 2008 Ja jeg var godt nok også rystet.
    Men det var bare en rigtig dårlig dag for mig igår. Min datter rev mig på øjet, jeg smækkede bagklappen på bilen i hovedet på mig selv, min søn søn smækkede noget gummi legetøj i hovedet på mig som så også ramte det samme øje og mine forældre talte ikke med hinanden og min mor var ikke inde for talevidde. Jep alt i alt en rigtig god dag *GGGG*

• #11   7. dec 2008 Morgen

Vi er lige kommet hjem fra morgenturen og Fie er gået i seng igen *GG*

• #12   7. dec 2008 jeg skal til sidste agility for i år om lidt, og lydighed med Ida. I eftermiddag skal jeg lave masser af konfekt med en veninde smiley

• #15   7. dec 2008 Godmorgen Jeanette,, og alle jer andre..ss
    jeg håber I alle må få en dejlig søndag ss
    her .. står den kun på hygge.. og lækker mad.. efter en god luftetur a HARLEY SS.

• #18   7. dec 2008 Aj Luise, i går skulle da vist bare være revet ud af kalenderen, hva?

Og Fie er gået iseng igen, ja det undrer mig ikke *GG*

Met: jeg synes ikke du har nævnt noget om julefrokost? Det kunne jeg da ellers godt bruge *S*

Kommentér på:
Godmorgen:-)

Annonce