562 visninger
|
Oprettet:
Ikke hund men kat .. {{forumTopicSubject}}
Hej alle friske Hg´er ..
Har et lille problem med min kat .
Han har aldrig gået på bordet, men lige pludselig er han begyndt på det og det virkelig slemt nu. Så hvis der er nogen, der har et godt råd til at lære ham, at blive nede fra bordet så ville jeg være rigtig glad.
Han er kasteret og han er 1år og nogle mdr ..
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 1 Hunde: 5 Emner: 15 Svar: 80
Han har lært at et nej er et nej men ligesom om han har glemt det, eller vælger at overhøre det måske ..
men man kan sagtens lære katten kommandoer, har tidligere øvet sæt dig med ham og det fungerer engang i mellem, så tror nu alle katte er lære nemme heh.
mar 2007
mar 2007
Så vil gerne have at du uddyber dig :d
På forhånd tak
mar 2007
Syntes ikke at det lød hårdt men jo træner også andre dyr bare ikke på samme måde som katten
Men det lyder som noget at jeg vil prøve, for det er ved at være rigtig træls, at man skal tage ham på bordet, men han er jo også snu nogen gange, skal man bare rejse sig fra sofaen når man hører han er på bordet, så er han allerde hoppet ned og væk så men syntes at det blev alt for meget i dag, da vi sad og spiste og han så hoppede på bordet så syntes at nu skulle der gøres noget ..
Men skal nok spørge hvis der er noget jeg er i tvivl om Og mange tak for det gode råd
mar 2007
Det har jeg prøvet men Kæresten giver ham nogle gange resterne af hans fiske file med remoulade og citron på og det kan han rigtig godt lide så han er ligeglad med duften men ellers et godt råd
mar 2007
Jamen det skal jo også passes hvis der er nogen der kommer med træ hehe
Det ser rigtig godt ud Det ser ud til at Don Nemo nyder det ..
har lært ham at (når han gider) og man siger kom på plads så kommer han op og putter i sofaen eller når jeg siger sæt dig sætter han sig hvis det lige er han Gider høre efter og læg dig MEN det er kun hvis han gider høre efter så det skal selvfølgelig øves mere .. Men vil da gå i gang med bord træningen
mar 2007
(link fjernet)
mar 2007
Det vides ikke Min kat er doven men ikk doven nok åbenbart,
Men skal lige ind til byen og hente nået rengørings midler med citron duft på Mandag .. det kunne jo være at man var heldig.. men vil da prøve mig frem
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
Hvis du synes det er for ulækkert og ikke er sikker på om de færdes der, så afvask bordene med rodalon inden du går igang med mad o.lign.
mar 2007
Okai
Og mange tak
Dimace : vasker altid bordet af for ved at han går på bordet..
Det er bare underligt for han har ikk rigtig gjort det før vi fik en hun kat hjem og hun var jo vant til at gå på bordet og sidde ved siden a hendes tidligere ejer mens hun spiste så tror bare det skal trænes væk ved dem begge..
Ikke hund men kat ..