{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

go morgen (vitser) {{forumTopicSubject}}

To blondiner fandt et spejl på fortovet.
Den ene samlede det op, kikkede i det og sagde: - "Det var da underligt. Jeg er sikker på, jeg har set det billede før, men jeg kan ikke huske hvor!"

Den anden tog spejlet, tog et hurtigt kig og svarede så: - "Åh, din idiot - det er jo mig!"...........

Direktøren og sekretæren
Direktøren skal på rejse og beder sin blonde sekretær sørge for to pladser i flyet, da han gerne vil brede sig lidt.
Næste dag fortæller hun glad: - "Den er klaret, hr. direktør! Jeg fik oven i købet to vinduespladser!"....

Hvorfor stod blondinen med lukkede øjne foran spejlet?
- Hun ville så gerne se, hvordan hun ser ud når hun sover......

Blondiner under strømafbrydelse:
Den ene blondine til den anden: "Her den anden dag var der strømafbrydelse i Illum. Jeg sad fast i elevatoren i et kvarter."

Det er da ikke noget siger den anden. "Sidste år var der strømafbrydelse i Magasin. Jeg stod på rulletrappen i over en time.

Ha en god dag:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  go morgen (vitser)
  • #1   27. nov 2008 En fuldebøtte viste sin lejlighed frem til et par gode venner fra bodegaen. De blev overrasket over at se en kæmpe gong-gong ved siden af sengen. "Hvad laver den kæmpe gong-gong i dit soveværelse?" spurgte de. "Det ikke en gomg-gong. Det er et talende ur..." svarede han. "hold da kæft! Hvordan virker det...?" spurgte de. "se her..." svarede han og hamrede køllen på gong-gongen. Så lød det fra bagvæggen... "FOR HELVEDE DIT FULDE SVIN.... KL ER 3..."

Kommentér på:
go morgen (vitser)

Annonce