639 visninger
|
Oprettet:
god morgen {{forumTopicSubject}}
god morgen alle på HG. weeeeEEEEEeee jeg har snart fri fri fri for satan jeg glæder mig. så skal jeg hjem og sove *LOL*
hvad skal i få dagen til at gå med ?
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Efter mit lille stunt i går tager jeg en dag på sofaen og hviler ben og knæ..
Men det er dejligt, du snart har fri:o)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Jeg faldt først i søvn ved en klokken 3 i nat ! Så har lige skrevet til min lære at jeg desværre er blevet syg så jeg kan ikke fremlægge
Så jeg vil sove om lidt og så HÅBER jeg at vågne nogenlunde tideligt så jeg kan få gjort lidt rent !
God dag til jer alle
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Jeg har lige ringet til min chef og meldt mig syg, så nu skal dagen gå med at passe og pleje mig selv, få gjort rent i hytten og så håber jeg på at jeg får det så meget bedre at jeg kan smutte i skoven med hundene :O)
Jeanette:
Hvad er det for et stunt du har lavet? :O)
jan 2005
Vi skulle ud og løbe i går morges.. Det gad Luna åbenbart ikke, ihvertfald skiftede hun pludselig retning og løb lige ind foran mig, så jeg faldt..
Mine knæ er i forvejen lige til skralderen.. Pt sidder jeg så med et venstre knæ, der er dobbelt så stort som det andet, en kæmpe hudafskrabning med et lille men dybt sår.. Et bette vrid i ankel og lyske og lidt ømhed i hoften *S*
Var ovre ved lægevagten og få det forbundet og få en stivkrampevacc. Jeg havde heldigvis selv fået renset det fint fri for asfalt og salt..
Men sygeplejerske bliver jeg aldrig.. Jeg skulle sætte nyt plaster på nu her efter nogle timers luftning.. Og det krøllede sgu...
Kan man købe sårn nogle 10x10 stykker plaster på apoteket?
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Se det er endnu en grund til at jeg ikke løber med (eller uden) Sitta *GG*
Og tror godt at du kan købe sådan nogle plastre på apoteket, de havde ihvertfald en hel masse forskellige størrelser jeg kunne vælge imellem da jeg blev opereret i min skulder :O)
jan 2005
Hun rendte fint ud til højre, snusede og bum, så var hun rendt til venstre lige ind foran *G*
Nå pyt.. jeg får lige en dag eller to på sofaen og så er jeg forhåbentlig klar til at starte igen, bare et par skridt tilbage i løbeplanen *S*
Ja jeg kan nu heller ikke forestille mig andet, end at de har de plastre der..
jan 2005
Hehe, ja jeg er nu også blevet fældet et par gange *S*
Men heldigvis skete der ikke noget med den lille trunte:-)
Nej, jeg prøver bare at hoppe en uges tid tilbage i løbeplanen og ser om det er nok *S*
god morgen