336 visninger
|
Oprettet:
Go/dårlig tråd {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen (0:
Tænkte på hvad i f.eks. har oplevet i jeres liv som er godt og hvad i har oplevet som er dårligt?
Jeg kan starte:
Det værste der er sket i mit liv er, da min storebror døde på taget af et tog.
Det bedste der er sket i mit liv er den sammenhold vi har fået i familien (0:
Kram
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288
Var det ham der legde det der tog noget ?
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Men - dårlige ting.. Trafikulykke og kronisk sygdom. Dødsfald blandt venner, sygdom og dødsfald i familien.
Gode - min fantastiske mand, mine sjælevenner hundene, min fantastiske venner - mit liv helt generelt
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 470
Colour Collektion: det var da noget træls noget, men håber at du finder din drømmefyr en dag. Mht. mange skilsmisser, er du ikke alene. Det bliver svære og svære at finde de rigtige, da mange udgiver sig for noget de slet ikke er.
Ch: Det er dejligt at høre at du har det godt og er så livsglad, selvom du har været igennem en del. Tror mange med en kronisk sygdom har svært ved at komme op på fødderne igen
Kram'er
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288
jun 2008
Selvfølgelig gør det ondt, at han skulle tages fra os på sådan en dum måde, men sådan er livet. Man kan ikke få alt (0:
jun 2008
Det er sku da lidt rart (0: Hehe
jun 2008
Mange knus
jun 2008
jun 2008
Godt du er kommet ovenpå igen og har det godt, lad os håbe at du ikke kommer ud for mere skidt i dit liv.
Knus
jun 2008
En hund er altid en go' ven i sådan en tid, helt sikkert. De lytter til alt hvad man siger og de bliver aldrig trætte af en. De siger ikke igen og elsker at trøste hvis man er ked af det.
Min stedmor har det heldigvis fint i dag. Hun kom i koma en uge før min bror døde og lagde i koma på det tidspunkt det skete.Det er nu 1,5 år siden så er ved at komme over det nu (0: Hun lagde i koma 2 uger efter hun blev ramt af lastbilen. Hun brækkede rigtig mange ben i hendes krop og de blev nød til at lette trykket fra hjernen ved at skære lidt i hendes skald. Bagefter sad hun i kørestol i et ½ år tror jeg nok.. Deromkring.. Men det var mest forfærdeligt for min far, for da hun lagde i koma mistede han, hans søn..
Men hun har det heldigvis godt i dag (0: Og utrolig nok har hun ingen meén efter ulykken (0: Så det er dejligt
Kram
okt 2008
Følger: 1 Emner: 95 Svar: 329
Min fars død da jeg var 6 år
En barndom præget af tristhed og modløshed
Da Jeg fik en fødselsepression da jeg fik barn
Da jeg fik konstanteret min psykiske sygdom
Det bedste:
Mine børn
Da jeg fik konstanteret min psykiske sygdom
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988