{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
322 visninger | Oprettet:

Hundefoder... {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg lige hør... smiley

Hva fodre i jeres hund med?? Jeg fodre min me Royal Canin, men min hund er skide træt af det... men der imod er han helt tosset med PEDIGREE! Er der nogen der kan sige mig for eller imod?? For Royal Canin har/er jo kvalitet, men det er sku kedelig æde... Og pedigree er vel egentlig også et okey mærke?? Mener bare hvorfor skal jeg betale for Royal canin´sreklame når jeg lige så gost kan købe noget lige så godt, men andet forder?? Hjælp er i vildrede...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder...
  • #2   21. nov 2008 Jeg fodrer med flatazor. Det er et udemærket foder synes jeg, og prisen er ok.

Pedigree ville jeg aldrig benytte (de bruger i øvrigt osse så rigeligt på reklamer). Det er hundeverdenen mcD

• #3   21. nov 2008 Har hørt meget dårligt om Pedigree, og har kun selv brugt det i en periode, fordi én af mine venner (som ikke har hund) vandt en masse af det i en konkurrence. Det var ikke det store hit.

Men det vigtigste er jo om din hund trives på det.....

• #4   21. nov 2008 Pedigree er bedre end rester og rådden frugt....

Det kommer SLET ikke i nærheden af at være et godt foder.. Det er smæk fyldt med fyldstoffer, som hunden ikke kan bruge til noget og farvestoffer, korn og oksekød, som kan være allergifremkaldende

• #5   21. nov 2008 Og jeg fodrer med Arion Premium - Lam og ris

• #6   21. nov 2008 Mine hvis de får pedigree som de har fået i prøve poser nogle gange, så kommer der over dobbelt så meget ud i den anden ende som når de får det de får normalt.
    Jeg foder mine med ProNature, det er de rigtig glade for. Fin blank pels og de gider og spise det, mine blev også træt af RC.

• #7   21. nov 2008 Bruger orijen

• #8   21. nov 2008 Pedigree: gav min hund allergi....

jeg bruger regal nu

• #9   21. nov 2008 Hmm kan se der er flere der fodre med Arion, det er ikke et mærke jeg kender, men det er da værd at prøve, ved bare at Ludvig er meget træt af Royal Canin.. om morgen gider han ikke spise sin mad... Om aften smøre jeg leverpostej i bunden på skålen for at få ham til at æde det... smiley Men synes bare der er så mange former for foder, og er så meget i tvivl når jeg står og kigger, for synes det er svært at bedømme om det er godt eller skidt... det eneste man kan gå efter er prisen og håbe det dyre er det gode... smiley Men Royal Canin er jo noget man kender og det får min kat, men Ludvig er ikke tosset med det... smiley

• #10   21. nov 2008 Hva koster det forskellige foder??

• #12   21. nov 2008 Malene -det kan betale sig at sætte sig en smule ind i fodring af hunde:o)

En god rettesnor er at kød skal stå først på ingrediens-listen (kød -ikke animalske biprodukter e.l.)
    Og så er det med at kigge lidt på hvilke kornprodukter der er i foderet og hvor stor en del de er af foderet.

• #13   21. nov 2008 Min hund har noget med det ene forben så vi skal passe meget på hans vægt, så han får sit foder og små godbider når han gør som jeg ber ham om... End of story... smiley Så nej han får ikke noget bedre... Kune en lille klat leverpostej for at spise det pulver som skal hjælpe på hans ben..

• #14   21. nov 2008 Michelle: Ja det kan det godt men der er SÅ mange produkter aner ikke hvor jeg skal starte og stoppe... Har altid fordret mine dyr med Royal Canin, men hva hjælper det når kræet ikke vil spise va han får... smiley

• #15   21. nov 2008 www.arion-premium.dk

15 kg alm. voksenfoder koster 392 kr
    15 kg. lam og ris koster 442 kr.

For alle 15 kg's gælder det at hver 7. sæk købt ved samme forhandler er gratis

• #16   21. nov 2008 Malene -som skrevet er en god hovedregel, at kød skal være hovedindholdet i foderet.

Olivers er i øvrigt osse et udemærket foder til en rimelig penge. Det kan bestilles over nettet og leveres lige til døren. De har smagsgaranti, så hvis din hund efter en uge ikke gider det mere, sender du det bare tilbage og får så dine penge igen

• #17   21. nov 2008 Lige præcis... Havde overvejet HILL´S, SCIENCE PLAN eller SELECT... Men har ikke kendskab til nogen af dem da jeg altid har fodret med RC og det har vi også altid hjemme hos min far...

• #18   21. nov 2008 Og hos Arion Premium er der smagsgaranti... Dvs. hvis hunden ikke kan lide det får du pengene retur når du afleverer sækken med resten af foderet til forhandleren

• #19   21. nov 2008 Bruger olivers, den nye med fisk og er meget glad for den

• #20   21. nov 2008 vi fodre med RC, og det har vi gjort altid, og hundene er der lidt trætte af det til tider... meen vi har så valgt at vores hunde får RC, mandag-onsdag-fredag-lørdag.. også laver vi noget til dem de andre dage som de så får... og det er ikke menneske mad de får, meen home-made hundefoder... det har vi gjort lige siden vi læste bogen "det er mig eller hunden" det anbefalede de der i.. så det har vi kørt med lige siden.....

• #21   21. nov 2008 Tror jeg vil se lidt nærmere på Arion og Olivers... For synes ikke det lyder helt tosset... Jeg takker mange gange for hjælpen... smiley

• #22   21. nov 2008 Julie.... Hills er også et godt mærke... Men glem ikke at det er det mærke dyrægen selv forhandler..

• #23   21. nov 2008 Olivers kan jeg også anbefale. Vi har dels brugt deres hvalpefoder, og del deres Maxx-energy for at få lidt sul på kroppen af Aqui smiley

• #24   21. nov 2008 Tja Hills er da et okay mærke, men at sige at der er baseret på rigtigt kød, synes jeg lyder forkert når majs er førsteingrediens i meget af deres foder.

Det er jo MEGET forskelligt hvad den enkelte hund fungerer optimalt på. Der er ik andet at gøre end, at prøve at købe noget af det der tiltaler dig, og så se om hunden fungerer på det.

• #25   21. nov 2008 ProNature 15 kg omkring 389-440 afhængig af hvafor noget man ska ha.

• #26   21. nov 2008 Alle skal tjene penge på det foder de sælger - ingen gør det for deres blå øjne og venlighedens skyld :o)

Dyrlæger er jo ikke tvungne til at forhandle Hill's, men mange vælger at gøre det, da det er et virkelig godt produkt. Avancen er ikke større på Hill's end på alt muligt andet, så det er ikke grunden.

Jeg bruger selv Specific til begge mine - CPD small breed til den lille og et foderallergi-produkt (CYD-HY) til den store. Specific er, som Hill's Prescription Diet, et foder, der kun forhandles af dyrlæger.

Det er lidt et tilfælde, at jeg bruger Specific - det kunne lige så godt være Hill's.

Jeg giver 250 for 8 kg. CPD. Allergidiæten er noget dyrere - mener den koster omkring 400 for 8 kg.

• #27   21. nov 2008 Jeg fatter simpelthen ik hvorfor mange synes hills er så fantastisk et foder, når meget af det er proppet med majs?
    Det er helt op til folk selv hvad de fodrer med, men jeg undrer mig bare.

Kommentér på:
Hundefoder...

Annonce