Til jer jeg har inviteret nytårsaften {{forumTopicSubject}}
Lad os lige aftale nærmere her:
Kære gode mennesker.
Jeg har just (for en kort stund) slækket lidt på kæden, så jeg kunne nå fra mit male-loft-fængsel ind til pc'eren og jeg vil derfor lige opdatere Jer på Nytårsaften.
Vi bliver 14 muntre mennesker og jeg håber at alle kan nå frem til dronningens Nytårstale, hvor i som tidligere beskrevet vil blive beværtet med én af mine mixede drinks.
Menuen ligger ikke helt fast - dog har jeg i dag bestilt champagnesorbet hos Paradis, som laver genial god is - denne sorbet har jeg forestillet mig skal bruges til at rense smagsløgene ml. forret og hovedret??
Jeg tænker på at kreere en forret af skaldyr. Hovedretten; Jeg vil vove mig ud i at putte en mør god oksemørbrad (eller kalve- do.) på Weberen og hertil servere noget spændende grønt; f.eks. Raiti, Korianderpesto, Æblerelish eller lignende med en eller anden form for spændende kartofler + disse sauce (vegetarerne vil blive forkælet med et par gode tunbøffer fra vores suveræne fiskehus i Holmbladsgade). Desserten ligger ikke helt fast, men jeg har set en ny opskrift; Rørt vanilleis med marinerede bær, sprøde kanel-tuilles og rødvins-karamelsirup - lyder det ikke interessant? Jeg ved ikke om vi skulle have lidt oste ml. hovedret og dessert???
Inger-Lise har meldt tilbage at hun er superekspert i is og småkager - men hvad med kransekage? er nogen romsmester i at kreere en sådan eller skal jeg købe ude i byen (måske hos min niece og hendes kæreste, der er konditor/bager)?
Det kan godt være jeg vil bede nogle om at give en hånd med tilberedelse/borddækning ell. andet, men det vender jeg tilbage til når jeg ser hvor meget jeg er bag ud i forhold til indretning af nyt soveværelse i kælderen.
jeg har tænkt mig at købe ind d. 30 /12 - også vin/øl/sodavand (spiritus har jeg på lager, som tidligere skrevet). Derefter splitter vi regningen op i 14 dele og beder Jer indbetale pengene til ofrene for den "kommercielle julegavetyv" på Kastrupvej 132.
Mange nytårsglade hilser fra May-Britt
jun 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 211 Svar: 2.109
MISS-PiiiiP: nej dronningens tale er det meget vigtigt vi når... det er jo aftenens højdepunkt
jun 2005
Nej jeg husker sandelig godt sidste år... der lå du hele aftenen ude i hækken... <b>så</b> fuld drikker du dig altså ikke i år :((
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.042
jun 2005
jeg tror da også det bliver hyggeligt...
Vi bliver 14 muntre mennesker og jeg håber at alle kan nå frem til dronningens Nytårstale.... (ellers bliver i ikke lukket ind)
jun 2005
Miiis-Piiip: Park... og bænk
HVOR ????
jun 2005
Fandt dig ???? .... Jeg tror du husker meget forkert....
Dem der fandt dig var ambulancefolkene... som der var blvet ringet efter for at køre dig til udpumpning... jeg mener det var naboen... hvis hæk du lå i som havde ringet efter dem..........
jun 2005
Og jeg tror ikke falck kommer på cykel *LOOOOOOOOOOOOOOL*
Sikken en brandert :o))))
jun 2005
MISS-PiiiiP: Det kan være jeg skal genopfriske din hukommelse... (eller mangel på samme) med nogle billeder fra den aften... så vil du være enig med mig i, at du ikke kan huske noget fra kl. var 19 .. og til den var 10 næste dags formiddag.... og du kom IKKE MED NOGEN BUS *LOOOOOL*
Men husk lige antaBUSSEN denne gang :o)))))
jul 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Emner: 259 Svar: 1.386
håber i for en fantastsk aften
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
jun 2005
Sanne: Nej ingen hunde.... du ved godt at der kune er plads til 14... og så er det ligemeget om de har 2 eller 4 ben... Dronningen... når hun altså kommer senere på aftenen,.. efter talen... må ikke engang tage sin med ;o)
Lisett: jeg tror nok det skal blive hyggeligt... ikke mindst når vi drager til bal på slottet senere på natten..... Det må da næsten blive som at deltage i Askepot ;o)
f-f: I skal nok få info,,,, både om hæk, cykler,ambulancefolk og hvad der eller måtte støde til i år ;o)
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 466
Ang
Ankomst på slottet. ....Husk at tør føderne af.
( Vi er lige blevet færdige med at vaske gulve)
HKH.
;0)
jun 2005
Dronning Solveig: Sådan ... bare sær dem på plads ;-p
jun 2005
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 466
;0)
Til jer jeg har inviteret nytårsaften