{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Til jer jeg har inviteret nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Lad os lige aftale nærmere her:

Kære gode mennesker.

Jeg har just (for en kort stund) slækket lidt på kæden, så jeg kunne nå fra mit male-loft-fængsel ind til pc'eren og jeg vil derfor lige opdatere Jer på Nytårsaften.

Vi bliver 14 muntre mennesker og jeg håber at alle kan nå frem til dronningens Nytårstale, hvor i som tidligere beskrevet vil blive beværtet med én af mine mixede drinks.

Menuen ligger ikke helt fast - dog har jeg i dag bestilt champagnesorbet hos Paradis, som laver genial god is - denne sorbet har jeg forestillet mig skal bruges til at rense smagsløgene ml. forret og hovedret??

Jeg tænker på at kreere en forret af skaldyr. Hovedretten; Jeg vil vove mig ud i at putte en mør god oksemørbrad (eller kalve- do.) på Weberen og hertil servere noget spændende grønt; f.eks. Raiti, Korianderpesto, Æblerelish eller lignende med en eller anden form for spændende kartofler + disse sauce (vegetarerne vil blive forkælet med et par gode tunbøffer fra vores suveræne fiskehus i Holmbladsgade). Desserten ligger ikke helt fast, men jeg har set en ny opskrift; Rørt vanilleis med marinerede bær, sprøde kanel-tuilles og rødvins-karamelsirup - lyder det ikke interessant? Jeg ved ikke om vi skulle have lidt oste ml. hovedret og dessert???

Inger-Lise har meldt tilbage at hun er superekspert i is og småkager - men hvad med kransekage? er nogen romsmester i at kreere en sådan eller skal jeg købe ude i byen (måske hos min niece og hendes kæreste, der er konditor/bager)?

Det kan godt være jeg vil bede nogle om at give en hånd med tilberedelse/borddækning ell. andet, men det vender jeg tilbage til når jeg ser hvor meget jeg er bag ud i forhold til indretning af nyt soveværelse i kælderen.

jeg har tænkt mig at købe ind d. 30 /12 - også vin/øl/sodavand (spiritus har jeg på lager, som tidligere skrevet). Derefter splitter vi regningen op i 14 dele og beder Jer indbetale pengene til ofrene for den "kommercielle julegavetyv" på Kastrupvej 132.

Mange nytårsglade hilser fra May-Britt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer jeg har inviteret nytårsaften
Kommentér på:
Til jer jeg har inviteret nytårsaften

Annonce