2. apr 2006 Følger: 484 Følgere: 473 Hunde: 4 Emner: 742 Svar: 1.212
Handicap hjælper søges {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg er en pige på 14 !/2 år, der søger en handicaphjælper/ven/ledsager til sociale aktiviteter og hjemme aktiviteter. Jeg er permanent kørestolsbruger pga. Medfødt rygmarvsbrok og går i skole i odense, men bor ved Assens, på landet. Jeg har brug for hjælp til hygiejne- og toiletbesøg, samt forflytninger, men klarer ellers mange ting selv jeg vil gerne have en hjælper der er frisk og udadvendt. Humor og lyst til sjov og ballade er heller ingen hindring. Du må også gerne være kreativ, da jeg godt kan lide at lave, smykker,kort,billeder mm. Jeg elsker også at spille forskellige spil. Desuden har vi 2 hunde og dem går jeg meget op i. Da jeg ikke har nogen veninder i nærheden,kan jeg godt føle mig lidt ensom og engang imellem have brug for en slags storesøster at være sammen med og fortage mig ting med. Vi har en lift bus, så vi kan køre i biffen, ud og se på butikker,ud at spise og meget andet. Jeg vil gerne ud, så jeg ikke altid skal være hjemme ( mor er lidt belastende:-) ha). Det er fortrinsvis i weekender, men også fx. en hverdag fra 16-21. Det kan også være en overnatning hvis min mor og bonusfar skal i byen. Håber det har din interesse og at vi hører fra dig. Mange hilsner fra Line og Lotte
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 454
Held og lykke med søgningen
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Men held og lykke med at finde en!
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 173 Svar: 1.374
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.680
Handicap hjælper søges