{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Se Bellas første jul! {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen... Juleaften :o)

Bella og jeg gjorde os finde. Bella havde været i bad, og fik en lille sløjfe på.
Så gik turen ud til min moster, til resten af familien. Vi skulle i kirke, som vi gør hver år, så Bella blev hjemme hos Onkel Lars. Normalt kan hun ikke lide, at jeg går fra hende. Men hun havde faktisk hygget sig. Meeen der faldt vidst også lidt flæskesvær af. *GG*

Hun susede ellers rundt, og skulle være med til ALT! Skulle hilse på ALLE op til flere gange. Da vi endelig satte os til bords, var hun så træt, at hun lige nuppede en morfar på sofaen.
Ved deserten vågnede hun dog lidt op, og fandt hurtigt hen til hvor hendes nye bedste ven sad (onkel Lars).

Så blev det tid til at danse om træet. Hun kunne slet ikke forstå det. Men hun var ikke bange. Hun fulgte mig bare lige i hælene. Vi har dog levende lys på træet, så når hun gik med rundt, vippede hun til dem. Så jeg tog hende op. DET var lige sagen...
Hun vil normalt ikke bæres. Men hun NØD at hænge på min arm, og kigge mig ind i munden, når jeg sang. *GG*
Hun var endda også med rundt i huset til "nu det jul igen... nu det jul igen..." Hun hang bare og kiggede på armen. MEGET KÆRT.

Uha vi havde MANGE gaver i år!!! Men Bella var efterhånden så træt, at hun ikke gad det med gaver. Men den havde jeg næsten regnet ud.
Så hun tullede bare rundt i de ENORME mængder gavepapir, og hyggede sig, til hun til sidst var så træt at hun dårligt kunne stå på benen. Så hun fandt en stol, og lagde sig til at sove.

Idag stod vi så tidligt op, og gik over til vores "søndags-træf" som er her i området. Hun hyggede rigtigt.
Men hun har tilgengæld også sovet stort set hele dagen. Hvilket hun ellers ikke plejer. Så det har været en godt første jul for hende. Ingen tvivl om det ;o)

Tak fordi I læste hele min smørre.

Nye billeder!
Fra nr 4 og ned.

(link fjernet)

Glædelig jul fra hundetossen Tina og hendes meget trætte hund Bella. :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se Bellas første jul!
Kommentér på:
Se Bellas første jul!

Annonce