{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut psykose (ikke hund)
  • #1   6. nov 2008 Det kan man ikke sige noget om...
    For nogle går det hurtigt over og for andre varer det resten af livet..


  • #2   6. nov 2008 Jeg håber naturligvis for din ven at det hurtigt går over og at vedkommende så har lært at holde sig fra sådan noget skidt

  • #3   6. nov 2008 Ja de kan faktisk være syge for resten af deres liv.....

  • #4   6. nov 2008 Ja det er en slem én desværre smiley

    Rigtig god og hurtig bedring til din ven...


  • #5   6. nov 2008 Jeg aner ikke om det har noget med hash og gøre, ved faktisk ikke om han ryger det. Men ved at han passer sit arbejde og at han arbejder meget. Det med en hashpsykose er vist lidt sådan, at de ikke rigtig ved det.

    Men jeg har først fået det afvide i dag og hende jeg snakkede med havde samtidig et umuligt barn, så jeg fik slet ikke svar på alle mine spørgsmål.

    Er bare meget ked af det lige nu.



  • #6   6. nov 2008 det kommer meget an på hvordan det udvikler sig fremad -- havde en kammerart der fik det i 10 klasse - han lå på den lukkede i 6 år og er idag psykisk syg - han bor nu på et bosted for syge -- han er midt i 30'erne nu

  • #7   6. nov 2008 En hashpsykose kan komme mange år efter du har røget...

    Det ske efter første pibe, efter 12 års regelmæssigt brug og flere år efter man er stoppet.

    Det er sådan med psykiatrien at der ikke altid kan gives grunde til hvorfor, hvordan og hvorledes, ligesom med en brækket arm (ex)


  • #8   6. nov 2008 Passede en ung fyr på psyk for mange år siden... Flere år efter mødte jeg hans søster... Han var stadig syg....

  • #9   6. nov 2008 Først tusind tak for jeres svar, selv om det er lidt hård læsning, men heller vide hvordan det er.

    Tanja, arbejder du indenfor psykiatrien?



  • #10   6. nov 2008 Yvette >

    Nej men jeg har 2 veninder med hashpsykoser, så har haft (og har det stadig) tæt inde på livet.

    Den ene veninde var 'sig selv' efter kun 6 mdr... det var helt fantastisk.

    Den anden har det værre idag end da psykosen kom, da der har været en masse følgediagnoser.

    Det er virkelig en grim uforudsigelig ting.


  • #11   6. nov 2008 Tanja,

    Okay, har lige snakket med hende som fortalte mig det. Hun fortalte at han faktisk har røget meget hash i sine unge dage. I dag ryger han af og til for at "slappe" af.

    Nogen gange er han åbenbart lidt sig selv, men tror stadig alt muligt mærkeligt andre gange er han helt væk.

    Pis undskyld hvis det er lidt forvirrende, men har det bare rigtig dårligt over det..



Kommentér på:
Akut psykose (ikke hund)

Annonce