{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Fotofirma kræver penge - uberettiget {{forumTopicSubject}}

Jeg er rigtig godt træt af de fotografer som tager rundt til børnehaver og dagplejer, de billeder de tager er altid enormt dårlige, og smadder dyre - jeg har de sidste 2 år sagt nejtak til den slags billeder.

Nu er der så opstået et problem - fotografen må jo kun fotografere ens barn, hvis man har udfyldt sådan en bette seddel med navn og adresse osv - børnehaven bad mig derfor om at udfylde denne seddel, selvom jeg ikke vil købe billeder, for så kunne min søn komme med på deres gruppebillede - jeg udfyldte så den seddel, og da billederne ankom til børnehaven modtog jeg så bare ikke kuverten med billederne - altså kuverten blev returneret til fotografen med det samme.

I sidste måned modtog jeg så en rykker fra fotografen, som ville have betaling for de billeder, som jeg jo havde retuneret :-S Jeg var lidt forundret og ringede til fotografen, og forklarede forløbet - nu er der så gået en måned mere, og nu har jeg så fået rykkerskrivelse nummer 2 og i dette brev bliver der truet med inkasso.

Jeg har nu igen igen ringet til fotografen, men fotografen holder fast i at jeg skal betale pengene - hvad hulen gør jeg?

Jeg vil ski ikke betale så meget som en krone, for jeg har IKKE modtaget billederne, de blev sendt retur med det samme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotofirma kræver penge - uberettiget
Kommentér på:
Fotofirma kræver penge - uberettiget

Annonce