{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Øv en dum dag! ( Far indlagt ) {{forumTopicSubject}}

På vej hjem fra arbejde idag kl 12, ringede min stedmor og fortalte mig at min far var blevet kørt med ambulance til Odense sygehus, han havde fået en blodprop! Vi aftalte selvfølgelig at vi skulle over til ham, men jeg var lige nødt til at skulle hjem og lufte hundene og min stedsøster skulle også lige pakke bilen og sønnen skulle lige have lidt mad.

Kl 14.30 ankom vi til Odense sygehus og allerede der havde de haft ham på operationsbordet og givet ham en ballonudvidelse. Det ene kar var 95% lukket, puha godt de er så dygtige til sådanne operationer. Min far er ved godt mod men meget rystet over denne oplevelse, det er vi andre selvfølgelig også.

Det hele var startet i lørdags hvor min far fik ondt i brystet g ringede til vagtlægen som udskrev en recept på noget smertestillende, søndag var smerterne stadig ikke gået over men min far er stædig og ville vente til idag med at gå til lægen. Det gjorde han så her til morgen og blev sendt akut fra Esbjerg til Odense med hjerteambulanccen :o(

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, m en havde bare lige brug for at skrive det, jeg er helt ved siden af mig selv.. Det er jo min kære fra der nu ligger helt alene over på Odense sygehus, heldigvis kommer han til Esbjerg imorgen, så er han da tættere på.

Tak til jer der lige ville læse dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv en dum dag! ( Far indlagt )
Kommentér på:
Øv en dum dag! ( Far indlagt )

Annonce