Hokamix Helvede {{forumTopicSubject}}
Ja det er hvad min lejlighed er lige nu
Man får sin længe ventede pakke fra zooplus - havde bestilet noget foder, et udstillingsbur og hokamix pulver...
Slæber pakken ind i lejligheden - studser over den dufter meget kraftigt og tænker den må have lagt ved siden af nogle kryderier under transporten...
Åbner pakken i stor forventning - PUF - en støvsky står op fra pakken og dækker alt i en flere meters radius - inkl. mig, min hund, mit nye (normalt sorte) gulvtæppe i gangen, halvdelen af trægulvet i mit køkkenet og stuen, i et gulgrønt pulver lag.
Her er det så Mynte viser sig at være mere vaks end jeg... For tøsen når sørme at smutte hen til den største dynge af pulveret og ruller sig så godt hun nu kan i skidtet. Overrasket over madmors misbehag der med, løber hun ind i stuen, op i sofaen og ryster sig!
Det var der jeg blev lykkelig for jeg havde lukket døren ind til soveværelset og sengen!
Nå møg hunden ind på badeværelset. Det samme med mit kluns. I noget gammel tøj, få pakket pakken ud så jeg kan komme til forsendelses papirene, tilbage med lortet og lukke pakken - og så frem med støvsugeren...
For satan det stads Stinker som en blanding af karry og gamle havalger...
Og det er sgu helt ufatteligt hvor stor et areal sølle 800 g af det stads kan dække...
Shit man - godt jeg har fri i dag - for både mig og mynte skal da i bad nu... Ja og ikke venter gæster...
Det pulver er jo djævelens værk...
Nogle der vil lægge bil til til at fragte pakken til retur på posthuset? *ggg*
Og hvordan gør man en støvsuger ren efter sådan en omgang?
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Kæft det har set sjovt ud hvis man var fluen på væggen.
Men når det så er sagt... Jeg var temmelig sikkert selv blevet stik tosset over at åbne sådan en pakke.
Kan d ikke tage kontakt til zooplus og forklare sagen og få at vide hvad du skal stille op ?
mar 2006
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Men lidt øv - for så er det tvivlsom jeg når at få buret inden jeg daffer til herning, plus skal ud og hente noget foder til den bette andet steds...
Men for søren man ved ikke om man skal grine eller græde som man står der og alt er gulgrønt omkring en... *gggg*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
mar 2006
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 708
for de bringer ikke pakker ud om lørdagen,
Men du fik da støvsuget huset !!!!.
Hokamix Helvede