{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Sexchikane - Hvor går grænsen? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige begyndt at arbejde som rengøringsassistent for 14 dage siden, og jeg kan virkelig ikke finde ud af om min chef går over grænsen...

Jeg er den første ansatte han har så det hele er selvfølgelig meget nyt for ham...

Men han vil meget gerne gå og nusse mig på kinden, lægge armen omkring mig, og bare generelt stå meget tæt på mig..
I mandags fortalte han at han var meget tæt på at ringe til mig søndag aften for at høre om jeg ikke kom ned og hyggede med et glas rødvin, han var nemlig træt af det hele og kunne godt bruge noget godt selvskab... Og jeg forresten nok skulle regne med at han da godt kunne finde på at ringe til mig en lørdag aften eller sådan noget for at høre om jeg vil drikke lidt vin sammen med ham...

I dag spurgte han mig om jeg havde planer for i aften, da han nok godt kunne finde på at kalde mig på arbejde. Jeg svarede så bare at jeg havde planer for hele aftenen hvortil han så spørger om jeg da skal ligge og ride hele aftenen eller hvad???

Jeg er dybt chokeret over at han kunne finde på at spørge om sådan noget! Og må da indrømme at jeg ikke har den store lyst til at skulle gå sammen med ham i 6 timer i morgen og sidde i en bil sammen med ham i 1½ time :O(

Er det bare mig der er sippet, eller er det han gør at gå langt over grænsen?

Og hvor går grænsen til sexchikane?

(min chef er forresten gammel nok til at han kunne være min far!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sexchikane - Hvor går grænsen?
Kommentér på:
Sexchikane - Hvor går grænsen?

Annonce