{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Tysk - igen igen! {{forumTopicSubject}}

Har brug for lidt hjælp igen, og plejer at få en masse ud af jeres hjælp herinde, så nu kommer der lige en masse jeg har lige problemer med. smiley

Welchen Eindruck bekommt man von den Frauen, die an Holger schreiben?
- Betyder det ikke bare, hvilken beskrivelse man får af den kvinde, som Holger skriver om? (Eller er det med?)

Holger ist auf der Suche nach seine Traumprinzessin. Holger hatte viele Träume von ihm Leben. Ich glaube das Holger von der „Perfektes“ Leben suchen und seine Traumprinzessin zu finden. Seine Traumfrau muss über die Eigenschaften Faszination und Humor, Intelligenz aussehen verfügen.
Holger hat in der Frauenzeitschrift „America“ eine „Leserbreifkasten“ präsentiert, und 900 Frauen zu ihm geschrieben. Holger versteht nicht warum er so beliebt von die Frauen ist.

In die texten ist Holger die Single-Leben beschriebt, - og han beskriver meget konkret hans krav til den perfekte drømmeprinsesse, som han forsøger at finde via. ”Leserbriefkasten”. Til sidst i teksten, har Holger måske fundet hans drømmeprinsesse, weil Martina hatte geschrieben. Marina bist eine selbständige Friseurmeistären aus Hamburg, und sie ist.

- Så Holger fandt sin drømmeprinsesse, trods hans krav.

Jeg kludre rundt i det, det er lige det her afsnit jeg slet ikke kan få til at hænge sammen. Nogen der vil hjælpe mig lidt, så jeg kan komme videre? smiley Tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk - igen igen!
Kommentér på:
Tysk - igen igen!

Annonce