Minde, erindrings, billedebog .. hjælp {{forumTopicSubject}}
Det er sådan at min kæreste hænger meget på hans gamle erindringer fra fortiden og har også en masse billeder men han har ikke været god til at opbevare den ordenligt da han ikke er typen der har forstand på sådan noget selvom jeg ved at de betyder alt for ham.. Så jeg havde tænkt mig at gøre ham den glæde og samle alle hans minder og erindringer i en bog men det skal ikke være sådan en typisk billedebog uden videre indput .. Da det betyder så meget for ham vil jeg os gerne lave noget helt specielt til ham .. noget personligt for ham men kan ikke komme på hvad det skulle være ..
Jeg håbede lidt på at kunne finde en hjemmeside som kunne lave sådan en bog efter ens ønske så de mest væsentlige ting kom med og ikke bare minde om en normal billedebog .. men er ikke støt på noget ..
Så håber på at jeg måske kan få lidt rådgivning og hjælp fra nogen her inde på HG da det ville være den største gave jeg kunne give ham ..
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 1.063
jeg købte i panduro hobby en stor "bog"/ album, med tomme sorte karton sider i, og limede billederne ind på en lidt sjov måde, hvor jeg bla også brugte flybilleterne mm.
syntes selv at resultatet er blevet rigtigt godt, og istedet for at billederne bare ligger og flyder et eller andet sted, så er det klart at fortrække...:-D
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
og så kan du finde sjove ideer på nettet eller gratis gå på biblioteket og låne bøger med scrapbook ideer
har selv lavet meget af det siden jeg fik min søn for 5 år siden det såå hyggeligt:)
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
aug 2008
aug 2008
http://www.scrapblog.com/
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 173
Det lyder faktisk til at være en super ide .. så kan det ikke blive mere personligt .. tror du at man os kan finde sådan nogle "bøger" inde i en boghandler eller skal man forbi en hobby butik ?
mar 2007
tror godt at du kan købe det i feks. en boghandel, eller måske i en foto butik... sådan et album til selv at lime ind i... he he, ved ikke lige hvor man skal lede i det "mørke jylland"
mar 2007
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 173
mar 2007
de er ikke så svært, bare lime og måske klippe lidt, for at det passer i størelsen... bare kast dig ud i det
- god abejdslyst
Minde, erindrings, billedebog .. hjælp