{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Snøft og øv! {{forumTopicSubject}}

Ihhh sidder her med tudefjæs på, så blev beslutningen taget og Costa er sat til salg smiley Hold kæft en lang og sej kamp det har været for at nå her til, vi har virkelig prøvet at vende alt op og ned for at få det til at hænge sammen uden held smiley

Hold kæft det er hårdt at skulle af med sin øjesten......
Er der ikke nogen som har lidt opmuntrende ord oven på denne beslutning..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft og øv!
  • #1   21. okt 2008 Fordi han er alene for mange timer om dagen og når vi endelig er hjemme så er der bare ikke nok timer i døgnet til at kunne aktivere ham ordentlig, som vi mener han skal have det.

• #2   21. okt 2008 ej jeg bliver helt ked a ,at se så mange der vil af med deres hund fordi de måske ikke har tænkt sig om for starten , ( det siger jeg ikke i ikke har )
    det må være hårdt for hunden at skulle knytte sig til nye omgivelser.
    held og lykke med og finde en dejligt familie,

• #3   21. okt 2008 Jeanette - tro mig vi vill egerne have kunne gøre det anderledes og har prøvet forskellige ting over en del måneder nu, men det er sku synd for ham og ikke et værdigt hundeliv for så ung en dreng at skulle være alene hjemme så meget og så ikke komme på ordentlige lange gåture hver dag fordi tiden ikke er der.

• #4   21. okt 2008 Line - vi har skam tænkt os om, men der kan ske ting i folks liv som ændre sig radikalt og så er man nødsaget til at prioterer - og for os vil vi ikke have en hund bare for at have en hund., hvis du forstår.

• #5   21. okt 2008 men mange gør ikke :(..
    men jeg kan da godt forstå at man gerne vil give hunden det bedste ,
    og jeg forstår godt din pointe smiley ..

man bliver bare så trist a og se folk der skal a med hunden fordi de ikke syns de har tid eller fordi de venter et barn..

• #6   21. okt 2008 Line - kan kun give dig ret, men der er altså i nogle tilfælde hvor man ikke kan forudsige ting.... :0)

• #7   21. okt 2008 jeg kan virkelig godt forstå det er en hård beslutning, men tror i gør det af kærlighed til jeres hund, og at i udelukkende kun tænker på hans bedste, og det syntes jeg er flot gjort. Håber i findes et super hjem til ham

• #8   21. okt 2008 Mamma - tak for det.... Ja her er det kun Costa´s behov der bliver tænkt på - ellers havde vi ikke sat ham til salg.. Men nøj det er en hård kamel at sluge.
    Jeg ville jo helst sælge ham til naboen så jeg kunne se ham hver dag - men det lykkedes ikke.

• #9   21. okt 2008 Familien H - for ½ år siden kunne jeg heller ikke forestille mig at skulle være uden ham nogensinde.... Ja han fortjener kun det bedste af det bedste, Mor´s basse - :0)

• #10   21. okt 2008 Jeg kan godt forestille mig hvordan i har det, det er rigtig svært at indrømme at man bare ikke har overskud i ens hverdag til hunden, og et eller andet sted er det nemmeste vel at beholde hunden men hvor den så bare langsomt vil blive forsømt.. Så hellere være stor nok til at ville hunden det bedste, også selv om det betyder den skal have nyt hjem.. Selvfølelig er det rigtig rigtig ærgeligt men igen er sikker på i kun vil ham alt godt i livet og derfor jeres beslutning.

• #11   22. okt 2008 C&C F
    Det må være hårdt, men at sælge ham for 6000 kr, når han ikke har stamtavle ???? Så kan der sikkert godt gå noget tid før i får ham solgt...

• #12   22. okt 2008 Izabella - ja prisen har vi sat for det var det som vi gav. Men det er ikke det som er det vigtigste, det vigtigste er han får et godt hjem. Og folk plejer jo også altid at høre mht. prisen, så den tager vi der fra.

Kommentér på:
Snøft og øv!

Annonce