Grrrrrrrrrrrr..!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrr..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har lige haft min moster og onkel på besøg!!! Det starer så fredeligt, men som den irish coffee og div. andre ting kommer indenbords kommer de mere utalte ting, dem man gemmer under bordet op til overfladen. Diskutioonen flyder, og de div. ting om min mor som man helst ikke taler om kommer op til overfladen!!!!!!! De ting som viser at min mor er en engel viskes væk og viser i sidste ende at hun er djævelen selv!!! Min onkal og moster ved en ting om sagen jeg selv og manden en anden!!
Finder hurtigt ud af at min mor er en med flere tunger end vi andre aner!! Hun lyver så hun selv står bedst!!!!
Vi andre skrær løgnen af og følger med så godt vi ni kun kan. vel vidende at det hun siger kun er den halve sandhed.
Jeg ved hvad hun har sagt og gjort, men det skaber alligevel splid herhjemme!!!!!!!!!!!
Bør jeg vende hende ryggen og leve mit eget liv, eller skal jeg lade hende blive i mit liv, og høre på alt hendes ævl og bavl!!!!!!!!!!!!
hvad mener i????????????
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Men ellers, så skær samværet ned til minimal....
som sagt er det en svær situation.....
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
At hun har mistet et barnebarn er for hende ikke såo vigtigt, nå bare hun selv og hendes barn har det godt så drejer verden nok!!!!!!
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 318
ja det kan da være svært at høre på og man bliver da også tosset, men en dag er det for sent .. så er hun der måske pludselig ikke mere og du vil fortryde det hvis du bryder kontakten med hende
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Det er noget med at erkende, at hun er som hun er, og det vil der aldrig blive lavet om på. Når det er erkendt, så vil hun heller ikke kunne skuffe dig.
Du skal bare træffe valget om at være sammen med hende på de præmisser du ønsker og ikke på andre. Hyg dig, men forvent intet af hende.
Sådan ville jeg gribe det an.
Grrrrrrrrrrrr..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!