{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu boykotter jeg....
  • #1   17. okt 2008 De er så dumme, han sang fandene godt *s*

• #2   17. okt 2008 nu plejer jeg ikke at se det .. men fik lige set lidt af det og Thomas skulle da helt sikkert have været videre .. uden tvivl .

• #3   17. okt 2008 OM han gjorde.. Jeg håber fandme der er et selskab der hiver fat i ham og indspiller en plade med ham hurtigst muligt, indtil videre må jeg jo nøjdes med den lortelyd der er på youtube.com smiley

• #4   17. okt 2008 .... ja... fjolser !!!! det er åbentbart en konkurrence for børn..... eller ihvertfald børnene ude i familien danmark danmark der sender stemmer.... hvordan kunne matoni band gå i finalen over thomas ???? han var klart bedre sidste gang, med stadig god idag.....hmmmmm.....
    ej... er helt irrieteret nu.... smiley

• #5   17. okt 2008 hvem røg egentligt ud af vild med dans?

• #8   17. okt 2008 Anne-mette og Thomas...

• #10   17. okt 2008 ...ja...hva' fanden sker der....??????????

Thomas var da en vinder...!

• #11   17. okt 2008 MeToMiCa - jep, det var ham bageren der røg ud.. Det talent der skar aller klarest igennem.
    Jeg begriber slet ikke de smed ham ud.. Ikke nok med at han burde vinde, de kommer til at miste vildt mange seere og stemmer på det nu..
    Ja undskyld mig, men hvad fanden skal 3 små syvårige kunne bruge en kvart million, i forhold til en mand der er klar NU til at indspille en plade..
    Når de tre kinserdrenge er klar til at komme frem med en plade eller hvad de har tænkt sig, så er det jo slet ikke sikkert det er så smart mere.
    Er skuffet... lorte DR...

• #12   17. okt 2008 Han røg sikkert ud fordi han var lidt for tyk og ikke lignede Brad Pitt. Hende den skrækkelige vært, er jo vildt glad for unge fyre og gerne i bar overkrop.

Hvad med ham, som kaldte sig for "ole lukøje" fordi hans ene øje vist var lidt lukket? Han var lidt af en freak, er han stadig med? Har ikke fulgt med længe.

• #13   17. okt 2008 Nej, han røg da heldigvis ud..
    Tjaeh, jeg synes nu han så meget sød ud. Normal pæn ung fyr, intet 'wow' over ham, men behøver der være det? Bare se på xfactor med laura og martin. Heller ikke noget wow over de to, men deres talent trådte da klart i kraft.

Jeg synes det er nogle lortedommere. De virker som tre marionetdukker der bare gentager hvad de får besked på i øresneglen. Spil for galleriet, ikke mere Talent til mig, nej tak...

• #15   17. okt 2008 Irena - jeg synes bare det virker mere logisk at de får flere seere på ham, end på tre små børn.. Æv, lorte program x)
    Dette er slet ikke en negativt præget tråd, det skal i slet ikke tro *G*

• #17   17. okt 2008 Helt enig.....

Thomas er skønno.... Men se positivt på det...

Der er HELT sikkert en eller anden smart mannager der får sat sine kløer i ham.....

men inde på Yuo tube er en hel række sange med ham....

SKØN musik for øregangene...

Kommentér på:
nu boykotter jeg....

Annonce