{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Molly
  • #2   14. okt 2008 hvis du gerne vil have et kæledyr med dig syndes jeg at et marsvin er det burdyr man får mest ud af fordi man kan hygge nusse kæle og lege med dem..
    og så kan de altid få en til at smile når man er trist:)

trist du måtte af med din hund:(

Hvor skal du hen og bo og hvorfor hvis man må spøge?? du bor hjeme nu eller?

• #3   14. okt 2008 har anoreksi smiley skal på et nyt bosted en gård

• #4   14. okt 2008 En Ilder kunne være noget, hvis man har et godt stort bur, kan den godt nøjes med at komme ud ind i mellem, og den kan have samme personlighed som en hund eller kat.

• #5   14. okt 2008 der er 50 kvarameter i min lejlighed. og der kan den rende frit.
    heller nok mest til et marsvin har hørt at ilder lugter meget

• #6   14. okt 2008 Han ilder kan lugte.. Men hvis man husker at gøre rent efter dem, så er det ikke værre end så mange andre burdyr

• #7   14. okt 2008 vil bestemt ikke andbefale dig en ilder.. en ilder kræver præcis det samme som en hund også selvom den har et stort bur... plus får du den som hvalp skal den trænes i ikke at bide hvilket kan være en av av affære hehe..

hvis du ikke er sart vil jeg andbefale dig en rotte... de bliver lige så tamme som en hund.. de kan enda lære triks.. og de har den fordel at du ikke behøver at tage den ud hver dag, og den vil stadig være tam..

jeg havde en rot der hed victoria og hun var så tam at jeg kunne gå tur med hende uden snor.... og med hensynd til lugten, tja gør man rent jævnligt er det ikke noget problem plus jeg kender et godt husråd blandt rotte avler (hehe har selv avlet) put lidt vanilje sukker i deres vand og det tager amoniak lugten.. Det gælder især hvis man har en han...

• #8   14. okt 2008 Men har du yderlige spørgsmål omkring hold af rotter eller andre dyr er du velkommen til at skrive... har arbejdet med dyr og har selv rigtig mange.. sidste skud på stammen er en lidt misforstået ilder vi fik ind af døren..

Kommentér på:
Molly

Annonce