{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Jubiii {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til frisør og til hundetræning i morgen.
Faktisk har vores hund fødselsdag den 24. november. Der er faktisk ikke så lang tid til.
I dag så jeg en hest som stod ved landevejen på vej hjem.
Jeg har fået ordnet min håndfrie installation i bilen i dag.
Hvad synes I om en priserne på Senseo kaffepuder?
Hvorfor har man valgt at det lige netop skal være rød, gul og grøn i lysreguleringen (og hvorfor er rød øverst)?

Jeg oplevede i dag noget meget mærkeligt. Jeg var kørt ud af indkørlsen - klar til at køre på arbejde. Da jeg var nået 300 m væk hjemmefra, nej, jeg tror faktisk det var 400 m, eller var det kun 378 m, jeg er ikke helt sikker faktisk. Det kommer også an på, hvilken vej man kører, hvor langt der så er. For tager man den ene vej, er der vist nok 378 m, men den anden vej er kun 369 m (hvis jeg ikke tager helt fejl). Da jeg så kørte, kom jeg i tanker om, at jeg havde glemt en kuglepen. Er det ikke skægt, at man lige kommer i tanker om sådan noget med det samme? Kunne også være jeg aldrig havde opdgaet det, eller måske først når jeg var kommet på arbejde. Så ville der godt nok være langt at køre, hvis jeg skulle hjem igen.

-------------------------------------------------------------------
Hvorfor bruges HUNDEgalleriet til så meget ligegyldig snak? Gud hjælpe mig, om ikke nogen herinde skal gøre opmærksom på, at deres hund har fødselsdag i morgen (bare det seneste eksempel - der findes mange), så alle vi andre kan sende lykønskninger til en hund vi overhovedet ikke aner hvem er?! Men så får personen bag profilen i det mindste noget opmærksomhed.

Hvorfor skal siden bruges til at diskutere om ens fyr er sexet eller ej, om han rager eller ikke gør og når han er sexet, så vil man gerne have sex og bla bla bla.

Jeg er udmærket godt klar over, at der er en gruppe der hedder "Off-Topic" men det betyder vel ikke, at man ikke må sortere i sine egne tanker engang imellem?!?!

Hvorfor ikke være en anelse mere seriøs herinde. Bruge siden til noget fornuftigt. Ja, under "Off-Topic" kan man snakke om andet end hunde, men tænk jer nu om inden i skriver. Har nogen gange på fornemmelsen, at folk bare laver et ligegyldigt indlæg, blot for at lave et (de har nemlig ikke andet at give sig til).

KOM NU MED NOGLE SERIØSE INDLÆG OG BRUG SØGEFUNKTIONEN INDEN DU SPØRGER!

Det er et kæmpe uoverskueligt forum herinde, fordi folk opretter indlæg om INGENTING.

Hilsen M

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubiii
  • #1   9. okt 2008 Tag en kop urtete, tænd et par røgelsespinde og tag del i hyggen smiley men pas endelig på blodtrykket smiley

Personligt synes jeg da det er hyggeligt at vi kan tale om andet end de firbende vovser. Et sundhedstegn at man trods alt har andet i livet en hunde smiley

• #3   9. okt 2008 Hvad folk bruger off topic til er jo op til dem selv:) Man kan jo bare springe over de indlæg.
    Jaa sorry men det er ik noget jeg kan hidse mig op over.

• #4   9. okt 2008 Blodtrykket har det fint :o)

Jeg synes bare det er svært at holde styr på alle de indlæg der dagligt bliver oprettet. Jeg skal så sandelig heller ikke gøre mig til smagsdommer eller en bedrevidende person, men at ens hund har fødselsdag i morgen, er, undskyld mig, da ret ligegyldigt for os andre når ikke vi kender hunden overhovedet.

• #5   9. okt 2008 du kunne også bare melde off topic fra - så slipper du for de ligegyldige indlæg ! Som jeg personligt holder meget af !

• #6   9. okt 2008 Det er det for dig, men det er jo ikke sikker alle andre er enige med dig, og hvem skal så bestemme?

Hvis en tråd er uinteressant for dig, så lad den være og find en tråd du finder interessant.

• #7   9. okt 2008 Hvordan skal jeg springe over et indlæg, når overskriften ikke fortæller om indholdet? Og jeg bliver da nødt til at læse bare noget af indlægget for at finde ud af, om det er relevant for mig eller ej.
    Fair nok, at jeg ikke gider at høre om kagebagning, men det kan da interesse nogen og så skal det selvfølgelig være der. Til gengæld opretter den samme person et indlæg om en kæreste, som skifter udseende hvert minut. Nu er han sexet, nej nu er han ikke, jo nu er han.

Jeg siger ikke, at alle indlæg skal være interessante for MIG, men der er også mange, som er uinteressante for ALLE og det er dem jeg gerne vil have af vejen.

• #9   9. okt 2008 Tjah, så lad vær med at holde styr på dem.. Det er helt dit eget valg. Off topic kan du slå fra så du slipper for en stor del af de "ligegyldige" indlæg og så kan du vælge at abbonnere på de emner der interesserer dig og lade andre folk vælge hvad de vil oprette/deltage i her inde!

• #10   9. okt 2008 Hvordan kan de vide om ALLE mener et emne er uinteressant?

Hvis du ikke gider spilde tid på, for dig, uinteressante tråde, så springer du også bare dem over, hvor overskriften heller ikke er sigende. Din egen f.eks. beskriver ikke ret godt hvad tråden handler om, så måske du skulle feje for egen dør først?

• #11   9. okt 2008 Hvad med du bare lod være at læse de tråde, hvis de irriterer dig så meget?

• #12   9. okt 2008 M/T - to sjæle en tanke ;o)

• #13   9. okt 2008 Dorthe - nemmerlig ! Og jeg sys det er sjovt at man lige skriver tillykke til en andens hund - tror skam ikke altid det er for opmærksomhedens skyld !

• #14   9. okt 2008 Helt ærligt bliver jeg mere irriteret over et indlæg som dette hvor der bare bliver lukket "ligegyldig galle" ud end jeg gør over det indlæg du hentyder til..
    Hvad angår andre off topic indlæg så er det da ofte jeg lige får dagens grin af sådan nogle.. Hurra for at folk er så forskellige..

• #15   9. okt 2008 Der er ikke nogen der skal bestemme - heller ikke mig. Bestemt ikke!

Jeg synes det er fint, at man kan spørge til bank, forsikring, bil, kat, træer, bagning, madlavning, mavemuskel-øvelser, græsslåmaskiner, at køre med DSB, hvilket foder man har bedst erfaring med, hvorfor man har valgt lige netop den hund, hvilke sange man synger rundt om juletræet osv osv. Der er bare stadig indlæg, som bestemt ikke kan have interesse for nogen herinde.

Og hvis alle I andre må oprette underlige indlæg, så må jeg også :o)

Jeg laver et indlæg med overskriften "hvor meget er dit græs groet på 2 dage?". Det er nemlig super spændende... Nej vent, jeg skjuler det under denne overskrift: "Fastelavnsboller uddeles gratis". Så er jeg nemlig sikker på at mange kigger på mit intellektuelle indlæg.

• #16   9. okt 2008 J&M S>> Hvis det er hvad du har lyst til, så gør du bare det smiley

• #17   9. okt 2008 Seeee Mig...... Seeee Mig......Det er snart JUL..... weeee...*GG*

• #18   9. okt 2008 Tillykke med Pablo!
    Samson bliver 4 om en uge og Shanti blev 2 den 5/7...det glemte jeg dog at skrive her inde så hun fik ingen fødselsdagshilsner..

• #19   9. okt 2008 The Dogfather --> Det var ikke for at angribe dig :o) Bare et eksempel og dit er bestemt ikke det værste.

Nå, allesammen, jeg ville bare lige høre jeres meninger. Jeg må lære at sortere, øv øv!

• #20   9. okt 2008 Sofus har fødselsdag den 17oktober ;o)

TILLYKKE pabs ;o)

• #21   9. okt 2008 Tillykke til alle hunde der har fødselsdag i år og næste år.

• #22   9. okt 2008 J & M - har du en meget dårlig dag ? :o)

• #23   9. okt 2008 M&J --> Overhovedet ikke :o) Tværtimod faktisk, hehe...

Men det er da noget løjerligt noget med alle de underlige indlæg.

• #24   9. okt 2008 der kommer mange indlæg om dagen som er underlige, men så spring dem da over smiley de er super hyggelige når man har tid til dem ind i mellem, så dem vil jeg heller ikke undvære da smiley

Kommentér på:
Jubiii

Annonce