{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

HHHJJJÆÆÆÆÆLLLPP!! (naboens hunde gør) {{forumTopicSubject}}

Kære hundeejere. Jeg har netop fået en ny nabo som har 2 gravhunde. Det er os fint nok. Men de gør. virkelig gør og de gør ingenting ved det. Den weekend de flyttede ind, lørdag morgen kl 8 gøede de i 20 min og i forgårs morges kl 6 gøede de i et kvarter. Er ved at blive sindsyg. Så er mit spøregsmål. Hvad skal jeg gøre??? Andet at bede dem få deres hunde til at dæmpe sig. Kan man melde det et sted eller må man bare leve med det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HHHJJJÆÆÆÆÆLLLPP!! (naboens hunde gør)
  • #1   7. okt 2008 Det bedste er jo at kontakte de nye naboer først og prøve at få det bedste ud af det. Fortæl evt. om jeres vaner med at stå op og gå i seng, og hør lidt om, hvad de plejer. Så kan I måske finde en rytme med, hvornår de kan lukke hundene ud, så de generer jer mindst muligt, men så naboerne også får lov at have et liv og deres hunde. Når de ikke gør konstant, så må de gerne være der, selv om det er irriterende for jer.

• #2   7. okt 2008 prøv og tage en snak med dem først om de ikke kan få deres hunde lidt dæmpet da det er træls og blive vækket på den måde så tidligt.
    Hvis ikke det hjælper har i vel en boligforening der hvor du bor som tager sig af det..
    Men prøv venligt først:)

• #3   7. okt 2008 Jeg ville nu ikke gå til "højere indstans" før der er taget en snak med dem, og man har prøvet at løse problemerne selv.

Så inviter dem da på en kop kaffe eller noget. Så lærer du både dine nye naboer at kende, og i samme omgang kan du jo så snakke med dem, om om de ikke godt vil prøve at dæmpe hundene lidt.

Der ER umulige tilfælde, og i så fald må man jo gå videre med det. Men de fleste folk prøver da at gøre hvad de kan for ikke at genere unødigt.

• #4   7. okt 2008 vimse gør også rigtig meget. og jeg tænker tit på naboerne hvad de siger til det. men så længe de ikke kommer til mig må de jo ikke synes det er SÅ træls. men jeg ved ikke hvad jeg kan gøre ved det mer.e tager hende ind hver gang hun begynder.

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #5   7. okt 2008 Har i været inde og hilse de nye naboer velkomne?

Ellers gør det med en kage eller en blomst, og så slår i til.....på en venlig måde mht de gravhunde

• #6   7. okt 2008 snak med naboen først ,for det er da møjirriterende at folks hunde gør ustandselig, de kan godt opdrages til ikke at gø, selv om det er gravhunde,

• #7   7. okt 2008 Tror bare de hunde skal falde til ro i deres nye hjem. selvom der er irriterende skal du nok bare tælle til 10 og så håbe det går over. Ellers må du snakke med naboen.
    Jeg har selv lige fået en hvalp og det sker han gør når han er rigtig legesyg, jeg gør alt hvad jeg kan for han ikke skal gøre det. -Ville nok blive lidt ærgelig hvis mine naboer begyndte at klage over det. Kan forstår det hvis det bliver ved og ved.
    Men det tager sin tid.

Kommentér på:
HHHJJJÆÆÆÆÆLLLPP!! (naboens hunde gør)

Annonce