500 visninger
|
Oprettet:
HHHJJJÆÆÆÆÆLLLPP!! (naboens hunde gør) {{forumTopicSubject}}
Kære hundeejere. Jeg har netop fået en ny nabo som har 2 gravhunde. Det er os fint nok. Men de gør. virkelig gør og de gør ingenting ved det. Den weekend de flyttede ind, lørdag morgen kl 8 gøede de i 20 min og i forgårs morges kl 6 gøede de i et kvarter. Er ved at blive sindsyg. Så er mit spøregsmål. Hvad skal jeg gøre??? Andet at bede dem få deres hunde til at dæmpe sig. Kan man melde det et sted eller må man bare leve med det??
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 266
Hvis ikke det hjælper har i vel en boligforening der hvor du bor som tager sig af det..
Men prøv venligt først:)
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.403
Så inviter dem da på en kop kaffe eller noget. Så lærer du både dine nye naboer at kende, og i samme omgang kan du jo så snakke med dem, om om de ikke godt vil prøve at dæmpe hundene lidt.
Der ER umulige tilfælde, og i så fald må man jo gå videre med det. Men de fleste folk prøver da at gøre hvad de kan for ikke at genere unødigt.
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 94
aug 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
Ellers gør det med en kage eller en blomst, og så slår i til.....på en venlig måde mht de gravhunde
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 302
Jeg har selv lige fået en hvalp og det sker han gør når han er rigtig legesyg, jeg gør alt hvad jeg kan for han ikke skal gøre det. -Ville nok blive lidt ærgelig hvis mine naboer begyndte at klage over det. Kan forstår det hvis det bliver ved og ved.
Men det tager sin tid.
HHHJJJÆÆÆÆÆLLLPP!! (naboens hunde gør)