Så har jeg sendt mit første klagebrev! {{forumTopicSubject}}
Har aldrig sendt et klagebrev til nogen i mit liv før, så vil lige dele min debut med jer *GG*
( Skal lige siges at jeg hár haft sagt til ejerne at det er irriterende med al den hundegø'en, men der er ikke sket noget )
Kære søde, rare boligforening !!!
Vil i ikke nok hjælpe mig..
Jeg bor på ( Vejnavn ) og er den heldige der er nabo til nr *** ( Dem med de 11 larmende hvalpe )
Hvalpene er heldigvis ved at være solgt efterhånden, dog er der en enkelt eller 2 tilbage.
Det er så ikke dem der er problemet, jeg har hele tiden vist at de røg på et tidspunkt så har bare bidt tænderne sammen i den periode...
Men nu tror jeg at jeg har et mere permanent problem.
Tæven der bor der fast sover vist ude om natten og er overladt til sig selv i længere perioder ude i gården. Det resulterer i at ligemeget på hvilket tidspunkt af døgnet jeg går ud af min dør, bliver jeg mødt af vild gø'en - Da hunden holder meget øje med dem der går udenfor 'dens' dør...
Min egen hund er også begyndt at blive stresset og utryg når vi går forbi fordi at hun HVER GANG bliver mødt af sådan en tosset hund på den anden side af en dør..
Jeg ville kunne leve med at blive gø'et af en gang imellem, jeg har jo selv hund så er large på det punkt. Men det der generer mig er at der aldrig kommer nogen ud for at tysse på hunden. Den får lov at stå og galpe løs så længe den lyster...
Så, er det tilladt at lade hunden være overladt til sig selv i gården uden at holde øje med om den gø'r ( Eller bare ignorere det ) og generer os der bor op til gården ?
Jeg hører jo også når hunden gø'r af alle andre der går forbi og det bliver altså til mange gange på en dag !
Håber at i kan hjælpe mig
Venlig hilsen
Stine Petersen
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Og ikke mindst for hunden det drejer sig om.
Den sov ikke ude inden den fik alle hvalpene, men har på fornemmelsen at de har fundet ud af at det er dejligt nemt bare at lade den være udenfor nu...
Og den er altså superkorthåret og eneste ly den har er at den kan gå 1 meter ind i skuret, som står på vid gab.. Ikke særligt varmt..
jun 2007
Altså der er kommet mere ro på, men fandme ikke fedt at de bare har efterladt hunden derude nu... Den må dælme fryse om natten med den korte pels !!
jun 2007
Der er også en her fra vejen der har købt en af hvalpene og den står så også og hyler i lejligheden hele dagen....
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
Håber i får løst problemet, for ved hvor dødirriterende det er - jeg får næsten hjertestop hver gang, trods jeg ved at om lidt bliver der gøet!
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Og hvor må det være evigt irriterende..
Jeg ror bare ikke helt jeg forstår det her :
"Min egen hund er også begyndt at blive stresset og utryg når vi går forbi fordi at hun HVER GANG bliver mødt af sådan en tosset hund på den anden side af en dør.."
Vil det sige at hunden er indenfor ? eller hvad.... Er det en havedør / låge?
Dem i boligforeningen ved sikkert vad du snakker om.. De kender jo husene..
Håber de kan hjælpe med at løse dit problem
jun 2007
Tina - Ja ok, du kan jo selvfølgelig ikke se hvordan det ser ud her *G* ...
: Vi vælger selv hvordan vores indgangsparti skal se ud, om der skal være helt åbent, en enkel låge eller vi kan også lukke helt af..
Både os og naboen har en helt lukket gård dvs - Der er dørparti med materet glas. Når man går igennem døren kommer man ind i en ca 30 m2 gård med 'integreret skur' og så ligger vores bo så for enden af den lille gård...
Christel - Det er nu en stor hund.. Labrador/Vizla , men ja håber også at den får lov at komme ind igen..
Eller måske ud og gå en tur engang imellem !
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Nej for pokker - den tæve ska ski da ikk ligge der og fryse og være utryg !
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 896
jun 2007
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
Så har jeg sendt mit første klagebrev!