Jeg bliver sindssyg inden længe... {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver simpelthen sindssyg af vores nabo...
Hver gang han er herinde og snakke om noget så siger han at Terkel sidder og hyler det meste af dagen når han er alene.. Og det starter når han kan høre bilen bliver startet om morgenen!
Jeg ved det ikke passer, for så ville jeg kunne høre ham om morgenen, da jeg er den der går sidst ud af døren. Og der spiser Terkel sin mad og går op i sin seng.
Og jeg kan jo høre når jeg kommer hjem at der er stille, for han begynder først at sige noget når jeg åbner døren ind til stuen...
Og hver gang jeg spørger overboen om han larmer når han er alene, siger han at han ikke kan høre ham.
Det eneste tidspunkt Terkel larmer på, er når han gør ude i haven, og der får han ballade med det samme. Og hvis han fortsætter bliver han sendt ind.
Og så synes han da lige han i dag ville fortælle mig at min hund skulle trænes.... For de har jo jagtinstinkt... Og han havde jo læst hvordan Prins Henrik gjorde.... !!!!
For helved altså... Forpulede nordmand!
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
Nå men har du/i prøvet at sætte et kamra op eller en båndoptager, så kan i da finde ud af om det er sandt det han siger.
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Det lyder som en god idé at filme ham - så kan du jo vise filmen til din emsige nabo, når han kommer med sine påstande. Og hvis der ikke er noget som helst hold i disse påstande, så kan du jo anbefale ham at få et liv!!!
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.100
Men vi tror han siger det bare for at snakke om noget, for han har jo ik klaget og han griner hver gang han siger det...
sep 2006
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
var der ikke noget med han en dag nærmest selv gik ind??
men ja hvis i har mulighed for at optage ham...bare lydene så kunne det være fedt
sep 2006
Jeg forstår jo dårligt hvad manden siger..
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 538
sep 2006
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Jeg gjorde det en dag men min da naboen sagde at hun blev ved med at pive og gø i den ferie bolig vi var i.
Og holda op hvor hun var stresset og helt kulderet i hoved når vi gik.
Vi prøvede flere forskellige ting men intet hjalp når hun var alene. Så det endte med at vi måtte tage hende med.
Det stressede mig meget men der er jo ikke noget at gøre ved når jeg nu havde valgt at tage hunden med på ferie til spanien i 3 mdr..
sep 2006
Jeg bliver sindssyg inden længe...