311 visninger
|
Oprettet:
Hold i nakken... {{forumTopicSubject}}
Nogen der har en kur til hvordan det hurtigst går væk..Det gør skide ondt for at sige det rent ud sagt samt det har sat sig i hovedet også så det også gør ondt =/
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Sørg for at du ikke sidder i træk helt generelt, og pak dig godt ind i nakkeområdet, når du er ude.
Du kan enten massere dig selv eller få en anden til at massere dig i de to fordybninger, der sidder i kraniekanten lige over halsen.
Og så i hele nakke-skulderområdet generelt.
Det er forbudt at fryse ;o)
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
Og det er kun i højreside at den sidder og gør ondt når jeg vil bevæge min nakke
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Men hvis man er nogenlunde smertedækket, slapper man af i musklerne hvilket er med til at komme ovenpå hurtigere.
Og så ellers varme til musklerne;o) ;o)
IKKE noget med at massere for voldsomt. Og alt det der pjat med at "det skal gøre ondt for at det gør godt"....det holder ikk en meter.
Det eneste man får ud af det er at mudklerne trækker sig endnu mere sammen for at passe endnu mere på nakken.
Så fingrene væk;o)
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Og smertestillende til natten synes jeg giver rigtig god mening - det er om natten, man har bedst mulighed for at give musklerne ro, men det får de kun, hvis man er smertedækket.
Hold i nakken synes jeg ikke er særlig taknemmeligt at gøre noget ved selv. Som akupunktør ville jeg ikke vælge massage at give, men derimod finde ud af præcis hvor det kom fra, og behandle det både ved at sætte nåle i spændt muskulatur og sætte nåle svarende til en diagnose stillet som kineserne gør ;o)
Hold i nakken...