{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøder og klip :(
  • #1   30. sep 2008 Ja jeg har også mødt politiet, og været nød til atstille på politigården, men det var for at deltage i et møde omkring sikkerhed ved fodboldkampe.....

Er aldrig blevet taget for at kører for stærkt, men det er også meget sjældent at jeg ikke overholder fartgrænserne..

• #2   30. sep 2008 Hejsa

Jeg har lige kørt tværs gennem landet to gange den sidste uges tid, og jeg mødte kun et par motorcykelbetjente i modsatte spor.

Jeg synes, at det er utroligt, at de ikke er mere på motorvejene, end de er.

Jeg har fået en bøde en gang og 4 klip i kørekortet, men det var i USA, og der måtte man max. have 12 klip før kortet blev taget. Jeg har 7-9-13 endnu aldrig fået en bøde, mens jeg har været her i DK. Det var også en voldsom oplevelse i USA, fordi jeg blev halet i retten og skulle enten erklære mig selv skyldig eller ikkeskyldig. Jeg fik også en bøde svarende til en måneds løn.

• #3   30. sep 2008 Jeg synes faktisk de er for lidt ude med fotovognen smiley

Jeg er aldrig blevet nuppet og bliver det nok heller aldrig, og grunden til det er at jeg er meget autoritetstro, så jeg overholder de love vi har i Danmark.

• #4   30. sep 2008 Jeg har kun fået en parkerings bøde, fordi jeg i god tro overså et KÆMPE carpark skilt.. Har utroligt nok aldrig fået en fartbøde, på trods af at jeg næsten altid kører lidt for stærkt...
    Synes også der er mange der er blevet standset det sidste stykke tid, men om det er tilfældigt eller de er mere ude skal jeg ikke kunne sige..

• #5   30. sep 2008 Lige pt bliver der kørt en kampange ( staves ? ), der hedder " tag ti af farten " i den forbindelse, er der mere færdselspoliti ude og der er sikkert også opsat et pat ekstra "stærekasser " hist og pist

• #7   30. sep 2008 Jeg er blevet stoppet 2 gange i rutine kontroller..... På de sidste 12 år. Har aldrig fået bøde.... ( Mere held end forstand )

• #8   30. sep 2008 Næ, for jeg kører efter hastighedsbegrænsningerne.

• #9   30. sep 2008 Jeg har utrolig nok aldrig fået en bøde.. Meen, min kæreste har en tre-fire pæne billeder liggende fra fotofælden.. smiley Han fik oss to parkeringsbøder inden for en uge.. Der var han lidt sur... smiley

• #10   30. sep 2008 Stoppe udlændinge?? tror nu ikke de kører rundt og leder efter en speciel hudfarve.. De stopper vel dem der skal stoppes de fleste gange...

• #12   30. sep 2008 Enig med Daisie:
    Har fået en fartbøde for at køre 60, hvor man måtte køre 50, et rigtig lumsk sted, hvor mange bliver knaldet, og hvor politiet tit holder med fotovognen. Men hvor det dog hjælper på hukommelsen!! Jeg er aldrig på det sted uden at tænke på bøden, selvom den ligger flere år tilbage.

• #13   30. sep 2008 Nu skrev jeg jo heller ikke at det var uretfærdigt.. ville bare høre om der var andre..

• #14   30. sep 2008 Anne-Lise

Ja, der er et sted i Espergærde hvor hastigheden skal fra 80-60, så går det stejlt ned ad bakke og 25% ned af bakken skal man ned til 50. Nede i bunden ligger der ofte et kamera på lur... DEN er strid

• #15   30. sep 2008 Jeg vil oss sige at det sted jeg dumpede til køreprøve, har jeg oss altid i baghovedet når jeg kører.. Jeg kørte 94 km/t hvor man måtte køre 70 km/t... Det har jeg aldrig glemt.. Så der hvor hastigheden ska sættes ned, gør jeg det for det meste.. smiley

• #16   30. sep 2008 Ja - gid det da bare var politiet pengene gik til, men de ryger desværre direkte i statskassen, - så det er sgu nok nærmere politikernes dyre biler og julefrokoster de samler ind til.....:o(

• #17   30. sep 2008 Søster McFluff - Magister Mundi Sum ¤ Kbh K ¤

Det er lige nøjagtigt der!

Kommentér på:
Bøder og klip :(

Annonce