{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Update, Metallica koncert {{forumTopicSubject}}

Jeg har vundet to billetter til et rehearsal show med Metallica i San Francisco den 17 oktober.

Min veninde har desværre meldt afbud, men jeg leder videre efter en person at dele oplevelsen med smiley
(min kæreste skal opereres en uge før i knæet og kan derfor ikke tage med)

Jeg har undersøgt priser og man kan få hotel og fly for ca. 5300 pr person (plus minus lidt alt efter hvilken dato man rejser)
jeg havde forestillet mig at rejse mandag, tirsdag eller onsdag og flyve hjem lørdag.
Nogen der har fri og mulighed så skriv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update, Metallica koncert
  • #2   27. sep 2008 ej selvfølgelig gider jeg da det!!!
    Vidste slet ikke der var problemer med fly osv??
    Nå men du må endelig skrive hvis du finder ud af du kan. Der er dog tidsfrist til aller aller senest søndag aften, da jeg skal give metclubben besked...!

    hvor langt er du henne? og stort Tillykke smiley


  • #4   27. sep 2008 altså jeg har undersøgt priser og jeg har (selvfølgelig) valgt de billigste fly priser... men jeg kan lige skrive rejseselskaberne til dig i en PB når du ved om du har mulighed for at tage med smiley

    Der er nemlig forskellige rejseselskaber alt efter hvilke dage vi tager afsted og hvilke dage vi tager hjem (meget indviklet he he)


  • #5   27. sep 2008 hvor heldig du er....

    dypt misundelig må jeg sige...


  • #6   27. sep 2008 kan godt forstå det !

    men jeg har desverre ikke råd i neste mnd , tog meg fri nogen dager i denne mnd og får ikke løn for det , så da har jeg rundt 4000 mindre å leve for i oktober...


  • #7   27. sep 2008 Hov.... ved ikke hva jeg laver lige nu, kom til at slette mit indlæg...

    ups

    ja ikk? Det er lang vej at flyve alene og det kunne være fedt at have en anden at snakke med og dele oplevelsen med smiley

    pyha det lyder ikk som en sjov måned for dig, økonomisk altså...


  • #8   27. sep 2008 nei det gør det ikke , men skal nu klare mig med rundt 9000 aligevel... men blir det nogen overtid timer så bliver det jo lidt mere da...

    har vurderet å slutte at ryge , så sparer jeg rundt 1300 kr om mnd og ser jeg hvad jeg bruger i året på det så blive det jo rundt 15000 ( bor i norge og her er det meget dyrt )



  • #9   27. sep 2008 ej det er da en god beslutning smiley
    lyder som en god plan smiley

    ja,jeg har tidligere solgt taxfree cigeratter og alle der skulle til Norge, købte nogen!! smiley



  • #10   27. sep 2008 Er tilbudet der stadig ??

    har en veninde som vil låne mig pengene så jeg får en god opplevelse ... kom meg ikke koncert med dem da de spilled i norge , og hun så hvor meget de gikk på meg...

    rejser selfølgelig til danmark så vi rejser sammen osv...

    er ca prisen for fly og hotell for en weekend eller lengere ?

    altid drømt om at se San Francisco også !!


Kommentér på:
Update, Metallica koncert

Annonce