{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Puha... Billeder (søger udstillingsb.) {{forumTopicSubject}}

NU er jeg endelig færdig med at redigere billeder, fra udstillingen i Tommerup d. 9 september :o)
Er vildt stolt over mit billige kopi-batteri der holdte til 6 timers fotografering á 3000 billeder ;o)
Har siddet og udvalgt nogle stykker, og for satan hvor var der mange ens, og mange dårlige, så tror det blev til en 400 billeder jeg har siddet og finjusteret.. NU gider jeg heller ikke mere!

Men men.. Jeg kunne godt tænke mig at se andre billeder fra udstillinger, altså samlede albums der giver et indtryk af hvordan dagen har været :o)

Så fyr løs med udstillingsbilleder i denne tråd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha... Billeder (søger udstillingsb.)
  • #1   26. sep 2008 hvor ka man se de billeder og prøv at se på showdanes.dk

• #2   26. sep 2008 Ej en fed hjemmeside! Den er hermed røget på farvoritlisten smiley

Billederne fra tommerup er her:
    (link fjernet)

• #3   26. sep 2008 Kan se jeg lige skal have lavet albummet om.. Har fået sat billederne til lav kvalitet, og det skal de da ikke være (;

• #4   26. sep 2008 hvor er det fint, men syntes der er mange billeder af samme hunde, det er selvfølgeligt også fint men for udstiller der vil gense udstillingen i billerder var det måske bedre med kun et par stykker af samme hund, men det var sjovt at se udstillings bileder af en anden race og igen fine billeder mvh Michael

• #5   26. sep 2008 Michael - Jeg kan sagtens se hvad du mener, jeg har også været rigtig meget i tvivl om jeg bare skulle tage de bedste med, eller ta' hele svineriet. For det er en ret tung omgang at komme igennem.

Men grunden til jeg har valgt som jeg har, er fordi billederne skal uploades på min venindes hjemmeside, og der er vidst en del udstillere fra hendes klub der gerne vil se billeder af déres hund.
    Havde det været for at vise billeder for den fototekniske side af sagen til et portfolio, havde jeg bestemt også reduceret gevaldigt i dem, og havde nok kun taget max. 5 med

• #6   26. sep 2008 ja selvfølgeligt skal der da være billeder af alle hunde hvis det ka lade sig gøre, men syntes der var en del billeder af samme hund i næsten samme positur og det var dem jeg mente, men selvfølgelig er det ikke min race og jeg ser det måske på en anden måde, men syntes det er herligt at ku gå ind på sådan hjemmeside og se udstillingen man kan jo heller ikke ta billeder af sig selv når man er i ringen, har også selv kameraet med for at øve mig men mangler lidt endnu

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #7   26. sep 2008 Har du kun taget af meget få racer eller er de der alle sammen? Jeg gider nemlig ikke blive ved at bladre for at finde hunde jeg synes om.

• #8   26. sep 2008 Tinna - det kan jeg godt forstå ;o)
    Der er KUN bullmastiffer smiley

Kommentér på:
Puha... Billeder (søger udstillingsb.)

Annonce