{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Så gjorde jeg det igen!! {{forumTopicSubject}}

..står i køen i netto da der pludselig står en rød kat foran mig og siger MIJAAAIUUU op i hovedet på mig. pigen i kassen sukker og siger - "åh nej nu igen.. " jeg spørger hende, hvad hun mener, "jamen vi har ikke lavet andet end at smide den kat ud hele ugen".. Jeg får så løftet den op og mærker hvor tynd den er, samt har skrammer over det hele. Han er vant til mennesker og har halsbånd på. Eller dvs. det ene sad nede om det ene ben og det andet var fra "Dyrenes Beskyttelse" men der var intet nummer på det. Da jeg sagde til bestyren at de da ikke bare kunne smide den ud i den forfatning, og med sådan et halsbånd på fik jeg at vide at så kunne jeg jo tage den med for det havde de da ikke tid til.. så nu ligger han her på mit skrivebord og spinder. Jeg har fodret ham (kors hvor han åd) givet ham kattebakke og vand og renset alle hans sår. Han er mega sød og rigtig køn. Imorgen ringer jeg til dyrenes beskyttelse, de må jo have hørt om ham... Det mest sjove var da jeg kom ud til Lars i bilen , med aftensmaden i den ene hånd og katten under armen, han kiggede bare på den og spurgte så: næææh hvem er det..? smiley

så nu sover "Netto" altså her i nat, så må vi se..

(link fjernet)

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gjorde jeg det igen!!
Kommentér på:
Så gjorde jeg det igen!!

Annonce