{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stakkels dyr
  • #1   9. dec 2005 Aj helt ærligt, render i rundt og knækker nakke, og hive hovederne af marsvinene ? tror i bare at man sådan kan rende rundt og øve sig i at aflive dyr ?

    Fy føj da, stakkels små dyr, så din veninde gjorde bestemt ikke det eneste rigtige, det havde være mere humant, at få den aflivet hos dyrlægen.



  • #2   9. dec 2005 øhhh, hvis man ved hvordan man gør, er det billigere og mindre pinefuldt at knække nakken på marsvin og mus....

    Jeg ville ikke selv gøre det, hvis jeg havde sådanne gnavere, men ville nok få en veninde til det.

    J


  • #3   9. dec 2005 Ulla: Hvis du var kommet til dyrlægen med den, havde de ventet 2 sek, til du var ude af døren, og så havde de klasket den mod et bord.

  • #4   9. dec 2005 Rikke: De fleste dyrlæger vil da ikke bruge aflivningsmiddel til en mus eller andre bitte små gnavere. Man ligger en kuglepind i nakken på musen, og trækker i halen, 1 sek, og den er død.
    Jeg siger ikke det er lækkert eller rigtigt, men sådan foregår det mange steder. Forskellen er at du stresser musen, hvis du først finder nål mm frem, og skal have fat det rigtige sted. Så hvad der er mest humant bliver nok ikke enige om.



  • #5   9. dec 2005 Jeg var engang ved dyrlægen med en skade, der var kommet til skade. Jeg ville ikke selv aflive den. Dyrlægen aflivede den, mens jeg var der. Og det var da med et bedøvelsesmiddel og ikke ved at knække nakken på den, eller klaske den mod et bord.

    Så jeg tvivler på, han ville gøre det mod et dyr, der har været kæledyr.


  • #6   9. dec 2005 Hvis den led så meget som det lyder synes jeg da de gjorde det rigtige, da det ville tage lang tid at komme til dyrelægen, der skulle bestilles tid, tage derhen og så derefter skulle dyrelægen først gøre klar, til at aflive den! Det er da bedre at gøre en ende på det med det samme hvis den havde store smerter!!

Kommentér på:
stakkels dyr

Annonce