{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Det bliver noget af en omvæltning {{forumTopicSubject}}

Ja, det er nu besluttet at Gizmo og mig skal hjem til DK, vi bor pt i Vietnam, Gizmo er født i Thailand og er altså hernede fra de varme lande.

Hvis alt går vel med svaret på hans rabiesblodprøve, så skulle vi være klar til at tage afsted i januar. Det bliver noget af en omvæltning at komme fra 35-40 graders varme og så hjem til januarkulde.
Måske jeg skulle tage ud til Metro og låne deres kølerum et par timer hver dag *GG*. Giz har vist ikke oplevet mindre end 15-17 grader.

Han vil jo så også skulle opleve et døgnrytmeskift, da vi her går tur om morgenen og om aftenen pga varmen. Han får en lang tur om morgenen nu, men jeg vil jo skulle have et arbejde, så han skal til og lære at sove om formiddagen.
Det at jeg skal arbejde betyder jo også at han skal til at være meget meget mere selv hjemme, jeg går jo hjemme ved ham hele dagen nu. å alene hjemme træning skal nok starte forfra
Når økonomien kommer lidt op og stå igen, vil jeg nok finde en der kan komme og lufte ham i løbet af dagen, så han ikke skal være alene alt for længe

Så vil han jo så også få en rigtig have han kan komme til at boltre sig i, det har vi ikke rigtigt nu, så han kan få mad på græsplænen og alt det der.
Og vi vil kunne begynde til træning, lydighed, agility og alt det der

Det bliver en stor omvæltning, men glæder mig meget til det, håber bare alt går vel med den blodprøve smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver noget af en omvæltning
  • #1   12. sep 2008 Måske Gizmo ønsker sig et dækken i julegave *GG*, nu må vi se hvordan han får det med kulde.
    Andre som har hunde fra de varme lande? Hvordan har de taget kulden?

• #2   12. sep 2008 Ja min Lupe og jeg bor i Mexico hvor hun også er fra - og når hun er med i Danmark fryser hun!!! Dog mest om aftenen, der får hun jakke på.

Men hvis du stille og roligt vænner ham til at være udenfor, burde det gå
    Hvorfor januar??? koldeste tid på året - rabies skl da baregives 30 dage før, så I kan være hjemme om en måned smiley

• #3   12. sep 2008 ja, det må blive en stor omvæltning.. men du slipper for de der kæmpe edderkopper smiley
    Du skriver du og gizmo skal hjem, skal i ikke have manden med ?

du kunne ikke blive et par måneder mere så i ikke oplever temperatur skiftet så voldsomt... ?

• #4   12. sep 2008 Pupa, han er hernede fra og det gælder som øvrigt tredjeland, så der er skrappe regler. Rabiesvaccination, blodprøve udtages efter tidligst 30 dage, derefter ska der gå 3 mdr inden hunden kan indføres i DK, hvis boldprøveresultatet vel og mærke er iorden smiley

Betina nej, han kan ikke bare sådan forlade jobbet, men jeg er ved at være sygt træt af at være her, så skal bare hjem så hurtigt det kan lade sig gøre. Og yes, jeg glæder mig til at komme hjem til edderkopper i "normal" størrelse *GG*

Kommentér på:
Det bliver noget af en omvæltning

Annonce