HG's Minihval og Majsepigen HG's Minihval og Majsepigen
Hold da op det er længe siden jeg har været herinde
Vil da lige fortælle kort..
Det går rigtig godt - Maj er blevet MEGET roligere og pt. overvejer vi om hun skal sterriliseres (staves?) da hun hver gang hun har været i løbetid er indbildt gravid - det startede med et par dage til en uges tid - men nu er det altså op til en måned plus og må indrømme at hun er MEGET irriteret i den periode - så vi må gemme hendes legetøj samt Marcus' så hun ikke tager det og vogter over det.
Vi skiftede foder for en kort stund, men skiftede hurtigt tilbage igen da hun begyndte at fælde ekstremt meget. Hun kommer super godt ud af det med Marcus - dog er jeg ikke tryg ved at lade dem være alene så det får de ikk lov til. Men hun er tålmodig med Marcus og de er super glade for hinanden. Marcus elsker hvis han kan få Maj til at følge efter ham *GG*
Med Minihvalen (Marcus) går det rigtig godt Han bliver snart TO år!!! Synes det er vildt at det er så læææænge siden at fæere af jer herinde sad og gættede på hvornår jeg ville føde *GG* Han snakker HELE tiden.. Og kan efterhånden rigtig mange ord og også nogle sætninger pt. er hans længste sætning "Moooaaaarr ud lege nu!"
Hans mest brugte ord må være, tog, bil eller traktor og så er nej også brugt rigtig meget LOL Elsker trods alderen
Bor stadig alene med ham og han ser sårn set ikke rigtig sin far.
Han går i vuggestue og det er han bare SÅ glad for - heldigvis
Nå ja bare en update herfra håber at kunne være mere online fremover
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.597
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Godt at høre fra dig:-)
Ja, jeg fik steriliseret Luna pga falske drægtigheder.. Det har jeg aldrig fortrudt:-)
Det er da helt vildt, at han snart er to år gammel, den bette minihval:-)
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Idag har JEG termin. Men lillebror lader vente på sig, sku jeg hilse og sige!! ;o)
De andre to er kommet 8 og 12 dage før tid, så at nå til termin er heelt nyt for mig, så jeg er kimet ned den sidste uges tid.....går lange ture med hundene for at få tiden til at gå osv. Var i Parken og gi den gas til George Michael-koncert, har været til dobbeltudstilling med Oscar osv...
Den bette mosler rundt derinde, og der er ikke noget der tyder på at han "er lige rundt om hjørnet"...
sep 2004
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Syns ellers han har haft masser af chancer..... ;o) På trods af koncerter, udstillinger, 3 fødselsdage indenfor den sidste 1½ uge hvor jeg helst IKKE skulle føde osv...
De andre gange har jeg født på 4 timer (Cecilie for 6 år siden) og 45 minutter (Marcus for 3 år siden), så tasken er i bilen, så vi hurtigt kan "rykke ud"!!!
sep 2004
Marcus var ude på 12 min - men det var jo så også planlagt kejsersnit.. Gudskelov.. Ellers var han blevet derinde *GG*
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 896
sep 2004
HG's Minihval og Majsepigen