{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Tudefjæs...THATS ME...! {{forumTopicSubject}}

Okey... Kender i det.....??

Man sidder og ser en god film, i dette tilfælde drama...Og pludseligt sidder man der og stortuder.....

Tårene vælter ud og man, undskyld udtrykket, sejler rundt i snot over det der udspiller sig på tv...... ?

Herregud, man VED at det bare er en film, men GuuuuuuD hvor er det tragiskt.....

Se, jeg hader at være den eneste her hjemme, der i den grad har følerne siddende ude på tøjet.... :o/

Seriøst.... man ser en film, eller tv serie,fuldstændigt ligegyldigt hvilken en af delene...... Man har set filmen/tv serien 3 gange før MINDST....

Og man ved at resten af familen bare sidder oge venter på det øjeblik hvor man knækker totalt stortudende sammen over begivendheden... Ja de stirrer på en... Venter og selv om man kæmper så er man totalt tudefjæs.... Til stor fornøjelse for familien.... :o( Øv da....

Næh nej... Det bedtse jeg ved er at være på ferie på sjælland hos min svigerinde og svoger..... :o)

Når min mand og hans søster tager hen for at møde noget familie eller handle, så rotter jeg mig sammen med min svoger.

Min svoger overgår selv mig med hensyn til at tude over tv.... Ja mig og min svoger vi sidder med en lokkumsrulle hver, når vi i fællesskab har trukket os ind i stuen for at se drama... Og så får vi rigtigt tudet ud sammen.......

Man har det bare så fedt bagefter.......

Desværre er det svært at bortforklare hvad vi har lavet når hele sofabordet er fyldt med brugt lokkumspapir....

Og så er der igen dømt tudefjæs-...

Kender i den slags.....???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tudefjæs...THATS ME...!
  • #1   11. sep 2008 ja lidt, efter jeg har fået min datter, kan jeg også græde over de mest underlige ting i tv, det er pænt belastende.

  • #2   11. sep 2008 Kender det alt for godt... Jeg er rigtig god til, at tude over de mærkeligste ting. Nogle gange kan det blive helt pinligt :o) Men omvendt er det vel en god ting, at kunne vise empati og derved få tårene til at trille....

  • #3   11. sep 2008 Ja da og bestemt osse til ET... smiley

  • #4   11. sep 2008 Marita N:

    Ja jeg kender det alt for godt, har gjort det i hele min barndom og gør det stadig.
    Min mor og min mand ved det, men de synes det er helt iorden.

    Selv min kan få en tåre, men det skal være mere et rigtig program, hvor han ved det er noget der sker i virkeligheden. Eks. sporløs og det amerikanske program hvor de gik ind og hjalp en famile med at bygge et helt nyt hus på kun en uge. Der tuder min mand og jeg sammen i kor.

    Jeg tuder til drama, tegnefilm og realtv.

    Jeg havde en ekskæreste som også grinte af mig, så jeg lærte mig selv at skjule det. Men efter jeg mødte min nye mand og ved at han synes det er cool ja så holder jeg ikke følelserne tilbage....


  • #5   11. sep 2008 Jaaaaa.... jeg tuder osse til tegnefilm.... det er viiiiiildt pinligt til tider.....

    Uha... jeg kan huske at jeg en gang skulle se en eventyrsfilm sammen med børnene når de var små... kan ikke lige huske hvad den hed, men det handlede om den sidste overlevende drage på jorden.

    Nåvel ... Ungerne havde vel set den et par gange men havde forslået vi skulle se den som hyggefilm aften... De glemte bare at fortælle mig at denne helt og aldeles helt igennem søde og rare drage ofrer sit hjerte til den onde prins, da denne ikke har noget hjerte, hvilket betød at den sidste drage døde.......

    HOLD DA OP...... Jeg vrælede hele aftenen..... Det kan man sku da ikke afslutte en fil med.......!!!!!??????!!!!!

    Jeg har aldrig set den siden......... :o(

    Og jo..... jeg stortudede til filmen ET i biografen der hvor man tror at denne lille søde skabning dør, fordi blomsten visner...... *SUK*

    Ingen ville følges med mig ud..... :o/ Underligt.......


  • #6   11. sep 2008 jo tak kender det udemærket:-) min store datter tog rø... på mig, da vi var til bryllup i juni. Lige så snart orglet spiller, så hyler jeg, (som ved alle kirkelige handlinger) da vi kom ind på bænken grint hun, og kiggede på mig og sagde hva så mutti er du klar. og ja, det var jeg, orglet begyndte, og hvad gør tøsen (26 år) hun hiver et badehåndklæde ud af en pose, og giver mig, må indrømme at tårene kom, men det var fordi jeg var ved at dø af grin:-) møgunge....

  • #7   11. sep 2008 Jeg var omkring 14-15år, da jeg var inde og se Løvernes Konge (tegnefilmen fra walt dissney), jeg stortuede da Mufassa, Simbas far, døde og da man så denne lille pelsklump, prøve at tage sin fars store pote op og prøve at skubbe til ham. Der tuede jeg. Og da Simba overtager tronen igen hvor han brøler fik jeg helt kuldegysninger, og dette gør jeg også i dag hvis jeg ser den.

    Selv Bjørne Brødre græd jeg til, da Koda fortæller sin historie om sin mor til Kenai, hvor det går op for Kenai hvad han har gjort der tudede jeg også...

    Ja og ET har jeg tuededet over...

    Marita har du set filmen "The Mighty"? Som omhandler en lille dreng som er handicappet, og en stor og kraftig dreng, der sammen opbygger et venskab. Den handicappet er bare svært syg, viser det sig senere i filmen.


  • #8   11. sep 2008 jeg kan simpelthen tude til næsten alt efter jeg mistede min mormor..
    Men det kommer lidt an på selskabet og på mit humør. hvis det er en rigtig øv da skal der intet til! bare en siger bøh eller fortæller om noget lidt sørgeligt kan jeg begynde=(


  • #9   11. sep 2008 Jeg er simpelthen frygtelig til at tude over de mest håbløse ting... Naive børnefilm, marchmusik giver mig en klump i halsen, børn der synger. Nogle gange er det bare helt uventet et eller andet der får mig til at synke en klump..... Jeg forsøger altid at skjule det, synes det er frygtelig pinligt smiley




  • #10   11. sep 2008 Grete og steffen...

    Næh den har jeg ikke set... Men den må jeg da kaste mig over i selskab med en køkkenrulle tror jeg... Det lyder til at være en rigtig hjerteknuser.... :o/

    Uhhhhh løvernes konge..... DEN styrer for vildt...... men det er simpelthen for dårligt at simbas far dør.... :o( *snøft*

    Sidder lige og får lyst til at se Titanic igen........DEN rører mig også bare så dybt... Genial afslutning når hun vender tilbage til alle dem der gik ned med skibet..... VrææææææL.... (kender de fleste af replikkerne, men det spiller ingen rolle... den er bare sååååå *snøft*


Kommentér på:
Tudefjæs...THATS ME...!

Annonce