Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vikar arbejde
  • #1   10. sep 2008 Har aldrig gjort det - men ved at det er en god løn ;o)

• #2   10. sep 2008 hehe oki det er et plus:-)

• #3   10. sep 2008 sonja:det er os rigtigt:-)

• #4   10. sep 2008 jeg arbejder som vikar.. Det ene sted 10 timer om ugen og det andet når jeg tager vagter..

Der er evt forskellige vikarbeauruer du kan vælge så er der flere timer og en sikker løn =)

• #5   10. sep 2008 Vikarberauet, skal indbetale feriepenge, men indbetaler ikke til en pension...

Du kan risikere, at der ikke er meget i begyndelsen, men jo oftere du siger ja til jobs, jo oftere vil det selvsagt også være dig de ringer efter, når de står og skal bruge en....

Om det er længerevarende jobs, er jo afhængig af, hvad de har inde, og om dine kvalifikationer matcher ;o)

• #6   10. sep 2008 jeg var vikar ved en af de store vikar firmaer, og var både på avis trykkeri og fiske industri... blev også tilbudt andet fabrik, men det var om natten..
    lønnen var okay, men hvis du ikk har nok kan du jo få suppleret enten fagforening eller kontanthjælp...

• #7   10. sep 2008 Hvis man har optjent til pension før, så SKAL der indbetales til pension ved et nyt arbejde fra dag et...

Men der er mange, der siger at det først er efter 3 måneder, hvilket er forkert... Man kan evt. gå til fagforeningen og få dem til at hjælpe senere, og hvis jeg har forstået ret, så skal de faktisk også betale lønmodtagers andel i den situation

Var ved adecco i sommer, og så hut jeg visker, så blev der også indbetalt til pension fra deres side. Ved den første samtale, der viste jeg en gammel lønseddel, så de kunne se at jeg havde indbetalt til den.

• #8   10. sep 2008 Jeg arbejder som vikar et fast sted.
    Hmm lønnen. Ved ikke om det er noget at råbe hurra for *GG*
    118,5 i timen.

• #9   10. sep 2008 Jeg er vikar - og der bliver også indbetalt til pension fra bureauet hvis man ønsker det

• #10   10. sep 2008 Jg har kørt vikar for adecco rundt på de forskellige mejerier og da lå lønnen i dagtimerne på 131 kr og de betaler også til den pension som du er startet ved hvis du er det altså..
    Adecco kan varmt anbefales som arbejds plads og du bestemer jo egentlig selv lidt med time tallet...
    Her kunne det nemt rende rundt...ss

• #11   10. sep 2008 Det er forresten meget forskelligt hvilken timeløn man får. Det kommer jo an på arbejdet og kvalifikationerne.
    Ved Adecco lå jeg mellem 115-125 kr i timen, ved primært rengøring og kantine medhjælper

Kommentér på:
Vikar arbejde

Annonce