{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Sundhedsapostel {{forumTopicSubject}}

Ja så kom øjeblikket hvor jeg rystende samlede mod til at hive badevægten frem. :o/...

Den har eller stået godt gemt af vejen under min seng, ja jeg har ganske vidst hørt den snerre af og til, men ikke om den skulle hives frem.

Den stod jo godt nok hvor den stod, udenfor øjenvidde.

Men SÅ igår skete katastrofen. :o(

Min mand og søn var enige om, at nu skulle de have afgjort hvor vidt de er fede, eller lettere erotisk buttet.

Jeg selv befandt mig i tilstødende rum, og kunne godt høre deres sinforvirrende samtale, og benyttede da også chancen til , at ganske ubeset luske af ind i stuen, så stille og rolig jeg nu kunne. Dog uden held.

Fluks kom gemalen og sønnike med horrible forslag at jeg også skulle op og træde på min ærkefjende.

Med rystende ben, og bævrende læber gik jeg i slowmotion ind i soveværelset, hvor badevægten ventede mig og gav mig en snerrende velkomst.

Først det ene rystende ben, så det andet.... SÅ SKREG UHYRET : KUN EN AF GANGEN......!!!!!!!!!

Panik.... Prøvede lige en gang til , sådan bare for en sikkerhedskyld, for jeg håbede at den måske havde tiltet da den var blevet overophedet af min mand og søns ihærdige forsøg på fedme eller erotisk buttethed.
UDEN HELD....! Den lige frem skreg af grin når jeg kravlede på igen.

Okey , tænkte jeg, du er sku fed.... Du er ikke tyk men FED..... NU skal det tal sku ned for den snerrende vægt skal sku ikke grine af mig...

Jeg kastede mig ud i bilen, og så gik jeg på powerchopping i frugt og grønt. Kalorierne blev nøje tællet. Jeg skulle virkelig leve som en sundhedsapostel.

Ingen tager jo skade af frugt og grønt. Og jeg kan ydermere lide det.....

Stolt kom jeg hjem med 4 store poser sundhedsapostelmad. Nuppede et æble og satte mig foran tv og gav mig til at zappe...

Pludseligt dukkede der en sundhedsapostel mere op. Ingen ordenlig kur uden motion var de rammende ord.
Ja ja, jeg vidste det godt.... Men mit kondital eksisterer ikke en gang på scalaen...
Apostelen i tv jappede løs om mindst en times motion om dagen, osv osv.....

Hm... jaja.... Jeg vidste jo han havde ret denne sundhedsapostel.

Jeg fandt fluks hundenes seler og snore frem , så nu skulle vi ud og gå.... Den første km gik nogenlunde. Nummer 2 kilometer begyndte at mærkes, og Alladin min lille chihuahua, mente at nu skulle han ikke gå mere men ville bæres... 2 hunde i snor og en på armen... DAMN det trækker tænder ud.....!!!!!

Alt i alt kom jeg op på 3 km men du godeste jeg var døden nær når jeg kravlede ind af dørren i går.

Men.... Både mig og hundene havde sku godt af den tur. Og efter et bad, havde jeg det endelig ganske godt.

Og i dag har jeg fortsat min succes..... 3 km, dog uden 3 hunde.... de små må vente til jeg tager en mindre tur i aften hvis det er godt vejr.

Er jeg mon ved at blive en sundhedsapostel...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sundhedsapostel
  • #2   9. sep 2008 Uh det lyder da godt. Keep up the good work smiley

• #3   9. sep 2008 ej du skriver tingene på en go og sjov måde det kan jeg sku godt li..

Ja,fortsæt endelig... jeg er sku gået i stå.. men må bare starte igen til januar,for ved jeg ikke kan holde det i dec. hehe... meen jeg går heller ikke på kur,men ændre få ting i hverdagen smiley

• #4   9. sep 2008 Fååååååårk........ :oO.... Havde glemt det snart er JUL....???!!!!

Nå men jeg kæmper lige videre.... så må jeg bare spise med måde eller gå noget mere....

Tror endda jeg har en gammel kondicykel stående oppe på loftet nu hvor jeg tænker over det....Måske.... Jow det har jeg....

Hm... der har den nu stået med godt ind til videre...... :o/ man får så ondt i måsen..... :o(

Kommentér på:
Sundhedsapostel

Annonce