494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Dumpaphistorie Dumpaphistorie

Ja.. Klog har jeg sku aldrig været.. Tænkte at der var et par stykker der kunne få en billig griner over dette, som faktisk er ganske virkelighed, og skete kort efter jeg fik kørekort for omkring 3 år siden. Og nej.. Jeg er ikke ægte blondine *gg* Men det ligner en joke der er lavet.

På mit arbejde er der en bom-indkørsel, hvor man skal køre sit adgangskort igennem, og herefter trykke en kode.

Kommer stolt i vores gamle rustne Nissan 100NX med taget pillet af.
Kører frem til kortmaskinen, for herefter af finde ud af, at jeg ikke kan nå den. Åbner døren og sætter benet ud, for at række frem og kunne nå. Trækker det tilbage igen, for at kunne tage min sele af, så jeg kan læne mig frem.
Kører kortet igennem og taster koden, bommen går op.
Sætter mig tilrette igen, blot for at erfare at jeg har glemt at sætte den i frigear, så jeg må lige starte bilen igen.
Kænguruhopper hen i en parkeringsbås, for herefter af opdage at jeg havde håndbremsen trukket, fra da jeg kørte kortet igennem..

Tror I lige jeg er glad for at møde kl. 7, så det kun var håndværkerne på den anden side af gaden, der kunne få sig en billig griner

*GG*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumpaphistorie
  • #1   8. sep 2008 Hehe.... ;o)... Kunne lige forstille mig det ;o)

• #2   8. sep 2008 Jep.. Ikke meget lyst man havde til at stå ud af bilen.. *lol*

• #3   8. sep 2008 Kender det godt... Tihi... Jeg arbejder i Magasin i Århus, og på min første arbejdsdag, skulle jeg selvfølgelig ind af personale indgangen... Jeg tog fat i døren og rykkede til, men den gik ikke op... Til venstre for døren sad et lille apperatur med nogen numre... Jeg tænkte at jeg måske skulle taste mit personalenummer, men da jeg trykkede på stjerne, gik alarmer pludselig i gang, og vagten kom... Ej hvor blev jeg bange! Men han viste mig så at jeg skulle bruge et kort jeg havde glemt, at jeg havde fået xD...

Typisk mig ;o)

• #4   8. sep 2008 Haha smiley Er det dig der er lavet en joke om med den der bro??? *GG*

• #5   8. sep 2008 Æresbage ... - *GG* Fantastisk

Malene - Ja.. Man skulle sku næsten tro det.. Alle griner af joken, og jeg tænker bare - Hmmm.. stod der lige en og hold øje der bagved *¨lol*

• #6   8. sep 2008 jeg lavede også en blondinebommert: min mand skulle hæve penge i en automat, og satte sit kort i, men automaten åd det fluks inden han fik tastet sin kode ind, og banken var selvfølgelig lukket, så jeg tog mit kort frem og satte i, og den gjorde det samme, sammen bandede vi groft over automaten, og udsigt til en weekend, uden penge, men det gik dog. Mandag tog vi i banken og ville hente vores kort, og da vi kom ind, grinede vores rådgiver, som sad ved kassen, og sagde: nå har i hygget jer i weekenden, og vi grinte lidt med indtil han trak kortene frem fra skuffen: Min mands dankort og mit.......sygesikringsbevis!!!!! jeg havde åbenbart været så forvirret at jeg havde taget det forkerte kort, så jeg havde haft mit dankort i pungen hele weekenden:-). Han kunne dog trøste os med, at vi ikke var de eneste der havde haft 'pengeløs' weekend, der var gået lang tid inden de havde fået lukket automaten:-))

så nu tjekker jeg altid hvad kort jeg tager ud af pungen:-)

• #7   9. sep 2008 *GGGG* Ja.. Den var sku også god smiley

• #8   9. sep 2008 R.I.P Liselotte (karin J) . Loooooool .....pinligt:-)

Jeg kender en, der skulle læsse hans havetraktor på trailer, han skal så køre op ad en rampe, og får desværre sat den i det forkerte gear, så den drønede hurtigt op ad rampen, og inden han fik set sig om, var den så fortsat over i bagsmækken på hans bil....med ham på.......det første han gjorde var at se sig omkring for at finde ud af, om der var nogen, der havde set det. Så kunne han så bande bagefter...Loooool

• #9   9. sep 2008 *GGG* Sjælent mænd er ærlige og vil fortælle en sådan historie ss

Kommentér på:
Dumpaphistorie

Annonce