{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

vaskemaskine {{forumTopicSubject}}

Hvis man ved en fejl er kommet til at vaske en bh, hvor begge bøjler er faldet ud, og har sat sig fast et sted bag tromlen i maskinen - hvad er chancerne så for at få det fikset??? Kan man måske selv gøre det?? eller skal man tilkalde en vaskemaskinemand (ja, hvem ringer man så til - hvad hedder sådan en som ordner sådan noget???)

-meget off topic, men håber alligevel nogle kan svare, og evt give råd???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vaskemaskine
  • #1   7. sep 2008 jamen hvis du er heldig kan du måske mærke lidt af den et sted i tromlen, og så fiske den ud...
    jeg gjorde det engang og måtte ringe efter elektrikeren.. han ordnede det for 100 kr, men sagde at hvis den havde haft sat sig i pumpen, ja, så havde det været dyrt...

har du ikke en handy mand i nærheden...

• #2   7. sep 2008 hvis du kan se bøjlerne kan du være heldig at få dem ud, men pas på, vi måtte have en ud til samme problem for flere år tilbage, der havde bøjlen sat sig fast i varmelægemet, og det kan ødelægge maskinen, hvis du køre med den:-(( træls, men jeg lærte at bruge vaskeposer;-))

• #3   7. sep 2008 *LOOOOOOOL* Kai.........

• #4   7. sep 2008 Jeg har desværre ikke nogen handyman i nærheden, bortset fra naboen, som faktisk er vvs-mand...... - kunne jo være man skulle invitere ham på en øl... - Min egen kæreste er pt. på 2. dagen i træk i gang med at fikse bagbremsen på sin cykel - så handy kan man vist ikke kalde ham...

Men vil gå ned og afprøve nogle af jeres råd:-)

-det var sgu lidt nemmere, da man boede til leje, og bare skulle ringe til udlejeren og sige at det ikke virkede:-)

• #5   7. sep 2008 kan intet mærke derinde.... Er der nogle der evt. kan give et hint om hvor filteret sidder??? (ja, jeg er heller ikke selv nogen handy-dame)

• #6   7. sep 2008 plejer at sidde nederst på maskinen i højre side, en låge der skal åbnes og så skal du dreje filtret ud:-))

Kommentér på:
vaskemaskine

Annonce