326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

AAAARGH MORGENSTRESS !!! AAAARGH MORGENSTRESS !!!

Nu har jeg bare brug for at komme af med noget galde..
Er så heldig at have weekend morgen vagterne på min fars hotel.. og vi åbner morgen buffeen kl. 8!
Og min morgen starter af H...... TIL!!!!
Først og fremmest skal man bruge ca. en halv time på forberedelser (medmindre man er så heldig at gårsdagens aften personel har forberedt lidt) og Arriva sender sgu først et tog fra hjemme til hotellet kl 7.29!!!!
det vil sige at jeg er på hotellet kl 7.50 først!
Så jeg har 10 min til 30 min forberedelse..
Og jeg er uheldig i dag.. for ikke nok med jeg har ondt i min mave.. De har heller ikke forberedt en SKID til mig, til her til morgen.. jeg vidste ikke engang at jeg faktisk har lige omkring 40 morgengæster.. og største delen er et selskab, som altså betyder at der kommer en KÆMPE flok ned og spiser på éen gang!
Så mens jeg fiser rundt som en skid i et glas vand, og forsøger at få buffeen her stablet op, så begynder folk stille og roligt at splitte den ad.. Og tror I så ikke at når man så laver 40 rundstykker fra start af, så de gæster der kommer valsende en time efter det er startet, kommer og brokker sig over at deres rundstykker er for kolde!! (GOD DAMN' IT WOMAN! , JEG BAGTE DEM JO OGSÅ FOR OVER EN TIME SIDEN.. mød dog op til tiden?)..
og de her gæster tror så åbenbart de ejer det hele, fordi de har betalt.. De vader direkte gennem reception og ind i mit køkken, som kun er adgang tilladt for personale!!!! .. og kræver det ene og det andet.. hva f*** tror de vi har den fine ringeklokke til i receptionen? .. og desuden tager man da ikke bare et pålægsfad hvor der lige mangler det pålæg en bestemt gæst gerne vil have.. så alle gæster mangler pålæg lige pludselig..
og folk spørger KONSTANT efter det samme..
og selvfølgelig tager det lige halvanden time at chekke alle ud, fordi de har fået special pris og alle vil ud på en gang..
ååh skøn dag..

måtte bare af med det smiley
og hvis der skulle være nogen gæster der har været her, er det ikke noget personligt smiley bare mig der har en KANON ringe dag..
giv mig lidt opmuntring smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AAAARGH MORGENSTRESS !!!
  • #1   7. sep 2008 arh manner, det var en rimelig ringe start på arbejdsdagen....

jeg selv er en af dem der altid kommer for sent til morgenbuffet, men brokker mig meget sjældent, da jeg godt er klar over at jeg selv er skyld i at der er så lidt udvalg..

Håber dagen blir bedre fra nu af:D

• #2   7. sep 2008 Kommer man forsent til en morgenbuffe hvis ikke man kommer når den åbner ?
    Hvis jeg er på hotel, så er det for at hygge og slappe af og så står jeg ikke op kl 7 for at kunne stå klar ved morgenmaden kl 8 *GG*

Men det lyder da som en noget hektisk morgen.......var du den eneste på arbejde ?

• #3   7. sep 2008 nej man kommer jo egentlig ikke for sent smiley .
    men man ska nok ikke regne med de varmeste rundstykker til den tid..
    og jo der kom også et par stykker lidt for sent.. så min dag blev 2 timer længere, fordi en troede hun først skulle chekke ud kl 15..

ja var den eneste på arbejde i dag

Kommentér på:
AAAARGH MORGENSTRESS !!!

Annonce