536 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kanin Kanin

Synes ik lige der sker så meget i de grupper jeg har skrevet i, så prøver lige her:)
Jeg overvejer at anskaffe mig en kanin, men har nogle spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.
Hvilken race er den mest rolige/børnevenlige?
Hvad er bedst en han eller hun?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin
  • #1   1. sep 2008 jeg synes da du har fået svar fra flere..........

og jeg mener stadig at en dværg vædder er en dejlig, rolig og kærlig kanin, hvis den har været i hænder fra opdrætteren..........hvis den ikke kommer i menneskehænder og blivet kælet og klappet, ja så kan den også være en vild krabat.

• #2   1. sep 2008 Skønheder- At der er to eller tre der svarer synes jeg ik gir et reelt billede.

• #3   1. sep 2008 der er nok ikke så mange der har kaniner herinde på hundegalleriet ...:o))

men så må du lytte til dem der har erfaring :o))

eller tage ud til nogen opdrætter og besøge dem.....

• #4   1. sep 2008 Skønheder- Jeg skal også ud og besøge nogle opdrættere, men prøver at samle lidt baggrundsviden, så jeg ik er helt lost:)

• #5   1. sep 2008 Jeg syntes du skal vægle en løvehoved HAN, fordi de har meget pels.. og så elsker de og blive friseret.. og blive nusset med.. hvis den kan blive kastaret så er det bedst..!

Aldrig nogen sinde tage en blanding af nogle racer.. Daj eg har været lidt uheldig med min ene kanin, da hune r en blanding og vild hurtig og har ikek tid til nusseri.. Måske skal jeg til kaninhop Dm med hende da hun springer 1 meter i højde og 2 meter i længde :D!
    Så .. Ville tage en løvehoved hvis jeg var dig.. rolige .. men ikek børne kaniner.. Løvehoveder er til børn over 10 år..! osv.. :)!
    Jeg kan hjælpe dig med hvor kaninungerne er bedst og blive købt og deres pris ligger imellem 100-300 kr :)!
    Løvehoveder kan fås i mange farver og både lidt korte og meget lang pelset..! Hunnerne har tit bare en dusk oven i hovedet :)!

Syntes det er en perfekt kanin som både bruges til spring, nusseri, gå tur og ja.. De er bare alt :)!

• #6   1. sep 2008 men alfa omega er at det hele drejer sig om tidlig præning, for hvis en kanin unge på 8 uger slet ikke er blevet kælet med, ja så får du ikke nogen kælen kanin uanset hvilken race......

jeg har haft mange kaniner og dem jeg brugte til avl, kælede jeg med og dem der skulle slagtes, dem rørte jeg aldrig og du kan godt tro at der var forskel.....STOR FORSKEL...............så mit råd til dig, er find et sted hvor du kan se at de giver kærlighed til dyrene og vælg det sted, uanset race.

• #7   1. sep 2008 p.s Min hurtige kani nspringer over mit indhegning som er 110 cm.. så indhegningen uden om mit bur er 2 meter :S!

Så løvehoved passer vidst fint til dig..!

• #8   1. sep 2008 Skønheder- Og det kan man sagtens se på ungerne når man besøger opdrætterne? Altså om de er vant til hænder?

Mette- Af det jeg har fået af vide har løvehovederne ofte lidt temperament.

Jeg ønsker en sød og rolig kanin, der gerne vil nusses, og som ik er nervøst anlagt.

• #9   1. sep 2008 ja det kan du, for prøv at stikke hånden ind til dem.......styrter de væk fra dig og ikke er til at fange, har de nok ikke værest så meget i hænder....bed også ejer gøre det, for så kan du se hvordan de reagere.... ham er de jo vandt til....... og de skal være rolige og uden hamrende hjerte.......der viser de er bange.
    eks. mine herude, de står alle foran døren når jeg kommer derud, selv min hund hilser de på...........selvfølgelig kan de også løbe, men de bliver rolige når jeg tager dem op.

• #10   1. sep 2008 Skønheder- Okay, det skal jeg huske:)

• #11   1. sep 2008 eller skriv til mig når du har besøgt stedet og fortæl hvordan det er, så skal jeg gerne hjælpe dig.........

• #12   1. sep 2008 Skønheder- Det lyder godt....tak:)

• #13   1. sep 2008 da jeg var barn havde jeg en dværgvædder, det var verdens bedste kanin... det er en god race fordi der er noget at holde fat i ...
    løvehoved har jeg haft som voksen, men racen sagde mig bestemt intet...

Kommentér på:
Kanin

Annonce