stop tyven ( ikke om hunde ) {{forumTopicSubject}}
Øv, det har været en rigtig L.... dag i dag, skulle standse en i tyveri i butikken, og kors hvor jeg ikke brød mig om det.
Det var en mor og en datter inde i butikken hvor ejg arbejder, De har to strik med ind i prøverummet, men kun en med ud. Jeg ser det ikke, men ser moren stå og pille ved nogen jakker, samtidig med hun hele tiden kigger på mig. Jeg finder der meget underligt, og tjekker jakkerne bagefter, og ganske rigtig der ligger en afbrækket alarm i den ene lomme, og sjovt nok med tråde fra den strik de var inde og prøve. Jeg styrter over til mine kollegaer, og inden jeg får set mig om er moren væk, datteren er stadig i butikken hvilket jeg i første omgang ikke ved. Jeg ringer efter centervagten som kommer. Vi fortæller situationen, og de siger de ikke kan gøre noget, men skal snakke med kunden om at der er andre der har set hun har taget noget. Jeg er ved at skide grønne grise, for idet butikschefen ikke er der, er det mig der står for butikken. Jeg ryser som en gal, men må gøre det. Det viser sig så at pigen IKKE har trøjen, men ingen tvivl moren er gået med den. Kunne intet stille op. Bare irriterene når man ved det er hende og hendes mor. Var ikke kun 99,9 % sikker, var 110 % sikker i min sag.
Er det ikke bare utroligt at folk ikke kender forskel på dit og mit, kan simpelhen blive SÅ gal
Måtte lige ha' lidt luft :o)
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Fatter ikke at nogle mennesker TØR at stjæle!
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Vi havde også en gang tømrer på besøg. Efter uvejret i januar skulle de ordne taget. Vores digitalkamera lå i baggangen om morgenen(måske ikke så smart, men vi regnede jo ikke med at der ville ske noget), men ikke da vi kom hjem. Lærlingen til tømrermesteren (som vi i øvrigt kender privat) snuppede kameraet. Vi har selvfølgelig ingen beviser, men da han var den eneste der havde været inde i huset imens de havde været der, så er det jo næsten 80% sikkert at det var ham. Vi fik desværre aldrig kameraet tilbage, men forsikringen betalte et nyt magen til.
Øv med sådanne folk!
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 101 Svar: 1.123
stop tyven ( ikke om hunde )