{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Vores katte er dumme ... :oD {{forumTopicSubject}}

Vores ene kat er en spasser. .. Hun skal ind i aaaaaaaaalt ... GG ... en dag klappede den ene skabslåge i min skænk ... Det var hende som gerne ville ud ... Og hun må jo være kommet ind den vej også .. G ..

Nu er hun i fuld sving med at få åbnet en skuffe i en kommode ... Hun er altså sær .. .GG

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores katte er dumme ... :oD
  • #1   27. aug 2008 hurtig løsning -skyd dem;o)

• #2   27. aug 2008 Oliver vil også gerne ind i mine skabe.. Det var okay, så længe han nøjedes med den nederste hylde, men så begyndte han at få ideer om at ville op på 3. hylde.... som var fyldt med håndklæder.. Jamen dem hiver vi da bare på gulvet... Øh nej, Ollie, det gør vi så ikke.. så nu er der forment adgang *GG*

Jeg har sat vasketøjskurven foran, så han ikke kan komme ind og åbne skabet gnæk gnæk

• #3   27. aug 2008 Nå ja, og når han så går henover gulvet, kan man ALTID høre ham..

Han har kløerne ude når han går (tænk nu hvis man faldt eller noget ... *en rullen med øjnene smiley*

• #4   27. aug 2008 hahaha, sikke noget da.. det ligner os lidt der har været besøg af en kat på mit værelse sådan som der ser ud..
    min venindes kat, kan os godt lide at sutte på deres lagn, katte er nogle mækværdige skabninger smiley

• #5   27. aug 2008 Jeg kan huske min tidligere perserkat, som pludselig fik den ide at hoppe op på min reol og balancere mellem mine tændte starinlys - de blev hurtigt slukket, da jeg så det.

Normalt sprang hun aldrig derop.

Noget andet er da min ældre hund var hvalp, åbnede katten klædeskabet fordi hun ville ind og lægge på mit tøj, og da skabet stod åben rev hvalpen alt tøjet ud på nederste hylde, hver evig eneste morgen.

Og det hjalp ikke rigtig at spærre det af, der der ca 6-7 skabe at åbne ved siden af hinanden.

Nu bor katten hjemme hos mine forældre, og finder stadig på de særreste ting.
    Når min hund kommer hjem ( katten har aldrig brudt sig om hunden ) så lægger hun sig i sin kattebakke og sover, eller kan finde på at tisse i hundenes madskåle.

• #6   27. aug 2008 Åhh det kender jeg alt for godt mine åbner skabe og kravler op og ind alle steder, så sent som i eftermiddags fik jeg et chok for der lød et brag fra spisestuen, men det var "bare" en kat der havde åbnet et skab og i forsøg på at komme ind i det havde ham hevet alt på gulvet!!!! Og der stod alle mine fotoalbums....

Kommentér på:
Vores katte er dumme ... :oD

Annonce