{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små hunde der ikke gøer.
  • #1   24. aug 2008 engelsk bulldog, men ved ikke om den sådan rigtig hører til små hunde

• #2   24. aug 2008 Det kommer nok meget and på race, men også opdragelse.
    Vores hund gør meget sjældent, det er faktisk kun i leg, men vi har venner der har små racer som Chihuahua, Papillon og Pomeranian OMG de gør kosnatandt.

Der er nogle hunde bøger hvor der også står i om hundene er vokale, netop de 3 racer som jeg lige har nævnt her står at de er vokale.

• #3   24. aug 2008 Jeg har 4 små petit brabancon i et rækkehus, og har det godt med mine naboer smiley Det drejer sig om træning.... og så har de i øvrigt en behagelig stemme, ikke den der skingre lyd som nogen små hunde har.

• #4   24. aug 2008 Min chihuahua gør kun når han bliver ivrig når vi leger... Eller når der kommer nogle lyde han ikke kan finde ud af hvor kommer fra... Ellers aldrig...

• #5   24. aug 2008 Jeg har en lhasa apso...hun gør kun når der kommer nogle til døren.

• #6   24. aug 2008 mine hunde gør da, hvis der kommer nogen, men ikke konstant. fx kan naboens hunde godt stå og gø i haven uden at mine gøer med.
    så jeg vil da også vende den om og sige - hvilke hunde gøer ikke.

• #7   24. aug 2008 Min Chihuahua Mischa gør ikke ret meget. Kun hvis hun hører underlige lyde, og så er hun til at stoppe igen.
    Men Malou hun gør når vi møder andre hunde. Og så er hun næsten ikke til at stoppe igen. Og gør næsten ikke her hjemme.. Ikke engang når det ringer på døren. Den klarer Mischa..

• #10   24. aug 2008 Julie & Gucci A : hvilke små racer gøer så mindre end andre små racer ?

Gir dig iøvrigt ret i, at det drejer sig om at snuppe det i starten - er selv indehaver af en gøende race, som sjældent gøer :))

• #11   24. aug 2008 jeg har haft yorkie og nu har jeg en pekingeser/papillon - ingen af dem har stået på den der gø-liste. Til gengæld har vi osse en terrierblanding som går under navnet hylende hulda, suk, og det har IKKE smittet af på min lille plut.

Men begge mine har sådan set kun gøet i 2 situationer.
    1) når man er hidset nok op i leg
    2) når man bliver bange og/eller passer på

version 2 går så kun i kraft hvis folk virkelig virker suspekte på vuffen, eller der pusles suspekt efter mørkets frembrud... måske er det noget med 1 gang per 14 dage eller noget.

• #12   24. aug 2008 Boston Terrier - Flora gør aldrig - Asta en sjælden gang...

• #14   24. aug 2008 Min Chinese Crested gøer ikke ret tit...

• #15   24. aug 2008 Har en chi som gøer lidt og en poms/papil som gør KONSTANT.
    Til jer som mener det kan trænes væk er velkommen til at ha Banditræven en uge og træne m hende, for nu har jeg trænet i over 2år.....intet virker!

Jeg tror ikke det drejer sig om lille/stor race men om hundens plads i hiakiet og hendens selvopfattelse. Silche er nederst herhjemme om jeg vil det eller ej........derfor tyer hun til angreb i stedet for forsvar......og det foregår med meget skinger stemme. (hun har ALDRIG bidt)

• #16   24. aug 2008 LOl hvis alle små hunde gøede hele tiden, ku man sku da ikke holde dem ud.. Ej det handler en del om opdragelse må jeg sige.. Min er en af de der såkaldte gøende racer, og jeg har lært ham allerede fra hvalp, at her gøer vi IKKE i lejligheden.. så han brummer allerhøjest lidt når posten smider reklamer ind af døren, ellers sir han aldrig en lyd herinde.. udenfor gør han faktisk kun hvis det er nat og han ser noget faaarligt.. hmm og det er stadig mere Knurre end gø.. men du har da ret nogle f¨å små hunde der ikke er blevet ordentlig opdraget ( min mening) de gør da hele tiden

• #17   24. aug 2008 hmm dem der har lært de ikke må

• #19   24. aug 2008 en basenji kan ikke gø

• #20   24. aug 2008 Nu spørger jeg sikkert meget dumt, men hvordan får man dem til at lade være. Skal man bare sige nej hver gang og håbe på den på et tidspunkt fanger den, eller hvordan træner I det med dem?

• #21   25. aug 2008 Ok -lyder meget fornuftigt!! smiley

Kommentér på:
Små hunde der ikke gøer.

Annonce